
Słowa kluczowe, z angielskiego keywords, to część treści publikowanych na stronie internetowej, istotnych z punktu widzenia pozycjonowania. Są to nie tylko pojedyncze słowa, lecz często rozbudowane, wielowyrazowe frazy, tworzone zgodnie z zasadą długiego ogona. Ważne jest, aby nie były dobierane przypadkowo, ale gwarantowały wysoką konwersję. Powinny również jak najdokładniej odpowiadać temu, co użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę, najczęściej Google. Słowa kluczowe umieszcza się w różnych częściach strony, meta description, znaczniku title oraz w nagłówkach. Do ich analizy i szukania używa się wielu narzędzi, które można podzielić na:
- darmowe, Google Keyword Planner czy Google Search Console;
- płatne, takie jak Ahrefs czy Senuto.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców