Google Ads

Google Ads

Pod tym poj臋ciem kryje si臋 jeden z najlepszych system贸w reklamowych Google, u偶ywany do prezentacji w globalnej sieci dw贸ch podstawowych rodzaj贸w reklam, graficznych oraz tekstowych. S膮 one p艂atne i mog膮 by膰 wy艣wietlane w serwisach nale偶膮cych do sieci partnerskiej Google Display Network, bezpo艣rednio w wynikach wyszukiwania, w Google Merchant czy remarketingu. Odpowiednio zaplanowana i przeprowadzona kampania Google Ads daje szereg korzy艣ci dla reklamodawcy, takich jak:

  • elastyczny bud偶et, kt贸ry mo偶na dostosowa膰 do aktualnych mo偶liwo艣ci finansowych i w razie potrzeby zwi臋ksza膰 lub zmniejsza膰;
  • kilka metod rozlicze艅, CPM (cost per mile), CPC (cost per click), CPS (cost per sale) albo CPL (cost per lead);
  • szybkie efekty dzia艂ania;
  • praktycznie nieograniczony, globalny zasi臋g, wsz臋dzie tam, gdzie mo偶na korzysta膰 z Internetu;
  • dotarcie z reklam膮 do grupy docelowych odbiorc贸w, wywieranie na nich wp艂ywu do podj臋cia okre艣lonego dzia艂ania, czyli dokonania zakupu;
  • pe艂na mierzalno艣膰 efekt贸w prowadzonej kampanii.