Co to jest Google Ads?

Pod tym pojęciem kryje się jeden z najlepszych systemów reklamowych Google, używany do prezentacji w globalnej sieci dwóch podstawowych rodzajów reklam, graficznych oraz tekstowych. Są one płatne i mogą być wyświetlane w serwisach należących do sieci partnerskiej Google Display Network, bezpośrednio w wynikach wyszukiwania, w Google Merchant czy remarketingu. Odpowiednio zaplanowana i przeprowadzona kampania Google Ads daje szereg korzyści dla reklamodawcy, takich jak:
- elastyczny budżet, który można dostosować do aktualnych możliwości finansowych i w razie potrzeby zwiększać lub zmniejszać;
- kilka metod rozliczeń, CPM (cost per mile), CPC (cost per click), CPS (cost per sale) albo CPL (cost per lead);
- szybkie efekty działania;
- praktycznie nieograniczony, globalny zasięg, wszędzie tam, gdzie można korzystać z Internetu;
- dotarcie z reklamą do grupy docelowych odbiorców, wywieranie na nich wpływu do podjęcia określonego działania, czyli dokonania zakupu;
- pełna mierzalność efektów prowadzonej kampanii.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców