Google Ads

Co to jest Google Ads?

Google Ads

Pod tym pojęciem kryje się jeden z najlepszych systemów reklamowych Google, używany do prezentacji w globalnej sieci dwóch podstawowych rodzajów reklam, graficznych oraz tekstowych. Są one płatne i mogą być wyświetlane w serwisach należących do sieci partnerskiej Google Display Network, bezpośrednio w wynikach wyszukiwania, w Google Merchant czy remarketingu. Odpowiednio zaplanowana i przeprowadzona kampania Google Ads daje szereg korzyści dla reklamodawcy, takich jak:

  • elastyczny budżet, który można dostosować do aktualnych możliwości finansowych i w razie potrzeby zwiększać lub zmniejszać;
  • kilka metod rozliczeń, CPM (cost per mile), CPC (cost per click), CPS (cost per sale) albo CPL (cost per lead);
  • szybkie efekty działania;
  • praktycznie nieograniczony, globalny zasięg, wszędzie tam, gdzie można korzystać z Internetu;
  • dotarcie z reklamą do grupy docelowych odbiorców, wywieranie na nich wpływu do podjęcia określonego działania, czyli dokonania zakupu;
  • pełna mierzalność efektów prowadzonej kampanii.