
Pod tym poj臋ciem kryje si臋 jeden z najlepszych system贸w reklamowych Google, u偶ywany do prezentacji w globalnej sieci dw贸ch podstawowych rodzaj贸w reklam, graficznych oraz tekstowych. S膮 one p艂atne i mog膮 by膰 wy艣wietlane w serwisach nale偶膮cych do sieci partnerskiej Google Display Network, bezpo艣rednio w wynikach wyszukiwania, w Google Merchant czy remarketingu. Odpowiednio zaplanowana i przeprowadzona kampania Google Ads daje szereg korzy艣ci dla reklamodawcy, takich jak:
- elastyczny bud偶et, kt贸ry mo偶na dostosowa膰 do aktualnych mo偶liwo艣ci finansowych i w razie potrzeby zwi臋ksza膰 lub zmniejsza膰;
- kilka metod rozlicze艅, CPM (cost per mile), CPC (cost per click), CPS (cost per sale) albo CPL (cost per lead);
- szybkie efekty dzia艂ania;
- praktycznie nieograniczony, globalny zasi臋g, wsz臋dzie tam, gdzie mo偶na korzysta膰 z Internetu;
- dotarcie z reklam膮 do grupy docelowych odbiorc贸w, wywieranie na nich wp艂ywu do podj臋cia okre艣lonego dzia艂ania, czyli dokonania zakupu;
- pe艂na mierzalno艣膰 efekt贸w prowadzonej kampanii.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w