Screaming Frog to narz臋dzie niezb臋dne w pracy specjalist贸w od SEO, rozbudowany, wysoce funkcjonalny crawler. U偶ywa si臋 go w celu przeskanowania strony internetowej i uzyskania informacji niezb臋dnych w jej dalszej optymalizacji pod k膮tem pozycjonowania. Wykonana analiza obejmuje czynniki on-page witryny, mi臋dzy innymi takie jak:
- u偶yty protok贸艂 HTTP lub HTTPS;
- adres URL strony;
- zawarto艣膰 pliku robots.txt np. atrybut nofollow czy noindex;
- ewentualne odpowiedzi serwera typu: kod 200 czy b艂臋du 404.
Zalet膮 Screaming Frog, wskazywane przez u偶ytkownik贸w, to prosta obs艂uga, intuicyjny interfejs, rozbudowana funkcjonalno艣膰.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w