
Screaming Frog to narzędzie niezbędne w pracy specjalistów od SEO, rozbudowany, wysoce funkcjonalny crawler. Używa się go w celu przeskanowania strony internetowej i uzyskania informacji niezbędnych w jej dalszej optymalizacji pod kątem pozycjonowania. Wykonana analiza obejmuje czynniki on-page witryny, między innymi takie jak:
- użyty protokół HTTP lub HTTPS;
- adres URL strony;
- zawartość pliku robots.txt np. atrybut nofollow czy noindex;
- ewentualne odpowiedzi serwera typu: kod 200 czy błędu 404.
Zaletą Screaming Frog, wskazywane przez użytkowników, to prosta obsługa, intuicyjny interfejs, rozbudowana funkcjonalność.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców