Większość ludzi jest wzrokowcami i najlepiej przekazywać im informacje w postaci wizualnej, czytelnych i jednocześnie przyciągających wzrok infografik. Ta forma przekazu zyskuje coraz większą popularność, przystępnie wyjaśniając nawet bardzo skomplikowane zagadnienia, ułatwiając także ich zapamiętanie. Dzięki temu nie trzeba tracić czasu na czytanie naukowych opracowań, naszpikowanych niezrozumiałymi pojęciami, a dobrze przygotowana infografika może zwiększyć liczbę odwiedzin na danej stronie internetowej. Przygotowanie jej jest zadaniem dla copywritera i grafika, używających takich środków przekazu jak:
- zdjęcia i rysunki;
- diagramy i wykresy;
- tabele;
- czytelne nagłówki;
- wypunktowania i wyliczenia;
- czcionki o czytelnym kroju i starannie dobranej kolorystyce.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców