Wi臋kszo艣膰 u偶ytkownik贸w Internetu przegl膮da jego zawarto艣膰 za pomoc膮 urz膮dze艅 mobilnych, oczekuj膮c przy tym jak najszybszego 艂adowania si臋 stron. Je艣li nie spe艂niaj膮 one tych wymaga艅, nale偶y zastosowa膰 technologi臋 AMP (Accelerated Mobile Pages), rozwijan膮 przez 艣rodowisko open source i wspieran膮 przez Google, przyspieszaj膮c膮 艂adowanie w艂a艣nie na sprz臋cie mobilnym z jednoczesnym zachowaniem pe艂nej funkcjonalno艣ci strony internetowej. Z punktu widzenia pozycjonowania wa偶ne jest te偶 zmniejszenie wsp贸艂czynnika odrzuce艅, powodowanych przez wolne wczytywanie witryny, zwi臋kszenie wsp贸艂czynnika konwersji i ruchu z urz膮dze艅 mobilnych. AMP sk艂ada si臋 z trzech element贸w to umo偶liwiaj膮cych:
- AMP HTML, rozszerzenia j臋zyka tworzenia stron zgodnie z wymogami smartfon贸w czy tablet贸w;
- AMP JS, podobnie dzia艂aj膮ce biblioteki j臋zyka skryptowego JavaScript;
- AMP CDN, opcjonalny element pozwalaj膮cy dostarcza膰 gotowy kod HTML dla strony robionej w zgodzie z wytycznymi AMP.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w