Nazywane wcze艣niej Moim Kontem Klienta, st膮d skr贸t MCK, u艂atwiaj膮ce jednoczesne zarz膮dzanie wieloma posiadanymi kontami Google Ads. Przydaje si臋 firmom prowadz膮cym du偶e kampanie reklamowe, a zalety jego posiadania to:
- dost臋p do wszystkich kont po jednym zalogowaniu;
- jeden panel nawigacyjny, proste zarz膮dzanie bez konieczno艣ci przej艣cia przez wiele opcji;
- szybkie i wygodne tworzenie nowej kampanii;
- prosty system p艂atno艣ci, jedna wsp贸lna faktura, a nie odr臋bna dla ka偶dego konta;
- wygodne nadawanie uprawnie艅 administratorom poszczeg贸lnych kont, zr贸偶nicowane poziomy dost臋pu, standardowy, tylko do odczytu, tylko e-mail i pe艂en administratora.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w