Nazywane wcześniej Moim Kontem Klienta, stąd skrót MCK, ułatwiające jednoczesne zarządzanie wieloma posiadanymi kontami Google Ads. Przydaje się firmom prowadzącym duże kampanie reklamowe, a zalety jego posiadania to:
- dostęp do wszystkich kont po jednym zalogowaniu;
- jeden panel nawigacyjny, proste zarządzanie bez konieczności przejścia przez wiele opcji;
- szybkie i wygodne tworzenie nowej kampanii;
- prosty system płatności, jedna wspólna faktura, a nie odrębna dla każdego konta;
- wygodne nadawanie uprawnień administratorom poszczególnych kont, zróżnicowane poziomy dostępu, standardowy, tylko do odczytu, tylko e-mail i pełen administratora.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców