S膮 to wysoko specjalizowane programy, nazywane r贸wnie偶 robotami, kt贸rych najwa偶niejszym zadaniem jest cykliczne przegl膮danie stron internetowych i gromadzenia r贸偶norakich informacji na ich temat. Istnieje wiele grup bot贸w, czyli robot贸w internetowych, a najwa偶niejsze z pewno艣ci膮 s膮 Googlebot, stworzone specjalnie dla najpopularniejszej na 艣wiecie wyszukiwarki stron. To one indeksuj膮 wszystkie witryny w sieci, gromadz膮 informacje o znajduj膮cych si臋 na nich tre艣ciach i zapisuj膮 je w olbrzymiej bazie danych Google. Dane te stanowi膮 nast臋pnie podstaw臋 do tworzenia rankingu stron, dlatego boty w znacz膮cy spos贸b wp艂ywaj膮 na proces pozycjonowania, a je艣li dana witryna nie zostanie przez nie zindeksowana, to po prostu nie istnieje dla wyszukiwarki. Dlatego nale偶y j膮 na bie偶膮co optymalizowa膰 pod k膮tem dzia艂ania robot贸w wyszukiwania, pocz膮wszy od kodu, a偶 po publikowan膮 tre艣膰 i elementy graficzne.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w