Witryna internetowa, nazywana też serwisem internetowym, to wszystkie strony, podstrony oraz adresy URL wchodzące w skład jednej domeny. Są one zazwyczaj umieszczone na jednym serwerze i rozróżniamy kilka podstawowych typów witryn internetowych:
- firmowe, poprzez które podmiot gospodarczy może prezentować swoją ofertę towarów lub usług;
- szkoleniowe, zawierające atrakcyjne kursy z różnych dziedzin;
- sklepy internetowe umożliwiające zakup niemal dowolnych produktów;
- hybrydowe, będące połączeniem kilku rodzajów witryn;
- blogi, zarówno firmowe, jak i prywatne, prowadzone przez specjalistów lub pasjonatów w jakiejś dziedzinie.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców