
Rozwinięcie tego skrótu to Real Time Marketing, czyli działania marketingowe podejmowane w czasie rzeczywistym. Prowadzenie takiej kampanii polega na błyskawicznym reagowaniu na wszelkie aktualne, obowiązujące trendy. Nie da się więc zaplanować żadnych długotrwałych działań. Do określonej grupy odbiorców dociera się z reklamą w różnej postaci, bannerów graficznych, postów, newsów, czy materiału wideo, korzystając ze wszystkich dostępnych kanałów. Najczęściej służą do tego popularne portale społecznościowe, takie jak Twitter lub Facebook. RTM w pełni odpowiada potrzebom użytkowników nieustannie śledzących, co dzieje się w sieci. Szybka reakcja to także skuteczne promowanie wizerunku marki, większe zaufanie do niej i nawiązanie trwałych relacji z klientami.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców