Rozwini臋cie tego skr贸tu to Real Time Marketing, czyli dzia艂ania marketingowe podejmowane w czasie rzeczywistym. Prowadzenie takiej kampanii polega na b艂yskawicznym reagowaniu na wszelkie aktualne, obowi膮zuj膮ce trendy. Nie da si臋 wi臋c zaplanowa膰 偶adnych d艂ugotrwa艂ych dzia艂a艅. Do okre艣lonej grupy odbiorc贸w dociera si臋 z reklam膮 w r贸偶nej postaci, banner贸w graficznych, post贸w, news贸w, czy materia艂u wideo, korzystaj膮c ze wszystkich dost臋pnych kana艂贸w. Najcz臋艣ciej s艂u偶膮 do tego popularne portale spo艂eczno艣ciowe, takie jak Twitter lub Facebook. RTM w pe艂ni odpowiada potrzebom u偶ytkownik贸w nieustannie 艣ledz膮cych, co dzieje si臋 w sieci. Szybka reakcja to tak偶e skuteczne promowanie wizerunku marki, wi臋ksze zaufanie do niej i nawi膮zanie trwa艂ych relacji z klientami.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w