RTM

RTM (Real Time Marketing)

Rozwini臋cie tego skr贸tu to Real Time Marketing, czyli dzia艂ania marketingowe podejmowane w czasie rzeczywistym. Prowadzenie takiej kampanii polega na b艂yskawicznym reagowaniu na wszelkie aktualne, obowi膮zuj膮ce trendy. Nie da si臋 wi臋c zaplanowa膰 偶adnych d艂ugotrwa艂ych dzia艂a艅. Do okre艣lonej grupy odbiorc贸w dociera si臋 z reklam膮 w r贸偶nej postaci, banner贸w graficznych, post贸w, news贸w, czy materia艂u wideo, korzystaj膮c ze wszystkich dost臋pnych kana艂贸w. Najcz臋艣ciej s艂u偶膮 do tego popularne portale spo艂eczno艣ciowe, takie jak Twitter lub Facebook. RTM w pe艂ni odpowiada potrzebom u偶ytkownik贸w nieustannie 艣ledz膮cych, co dzieje si臋 w sieci. Szybka reakcja to tak偶e skuteczne promowanie wizerunku marki, wi臋ksze zaufanie do niej i nawi膮zanie trwa艂ych relacji z klientami.