Jest to jedno z najważniejszych narzędzi wykorzystywanych podczas pozycjonowania strony internetowej, dającym szerokie możliwości analizy wielu elementów optymalizowanej witryny. W swojej pracy mogą używać go nie tylko specjaliści od SEO, ale i profesjonalni copywriterzy zajmujący się tworzeniem wysokiej jakości treści. Ahrefs jest dostępny w różnych wersjach językowych, również w polskiej i mimo że jest narzędziem płatnym, warto wykupić licencję, aby skorzystać z takich jego możliwości jak:
- dokładna analiza linków, także na stronach konkurencji, zwrotnych, uszkodzonych czy utraconych oraz wewnętrznych;
- analiza słów kluczowych łącznie ze statystykami ich wyszukiwań i historią pozycji, jakie zajmowały;
- analiza poszczególnych podstron obejmująca generowany przez nie ruch i wyświetlanie się na konkretne frazy kluczowe;
- audyt strony, stanowiący podstawę do jej optymalizacji pozwalającej poprawić pozycję w rankingu Google.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców