Ahrefs

Ahrefs

Jest to jedno z najważniejszych narzędzi wykorzystywanych podczas pozycjonowania strony internetowej, dającym szerokie możliwości analizy wielu elementów optymalizowanej witryny. W swojej pracy mogą używać go nie tylko specjaliści od SEO, ale i profesjonalni copywriterzy zajmujący się tworzeniem wysokiej jakości treści. Ahrefs jest dostępny w różnych wersjach językowych, również w polskiej i mimo że jest narzędziem płatnym, warto wykupić licencję, aby skorzystać z takich jego możliwości jak:

  • dokładna analiza linków, także na stronach konkurencji, zwrotnych, uszkodzonych czy utraconych oraz wewnętrznych;
  • analiza słów kluczowych łącznie ze statystykami ich wyszukiwań i historią pozycji, jakie zajmowały;
  • analiza poszczególnych podstron obejmująca generowany przez nie ruch i wyświetlanie się na konkretne frazy kluczowe;
  • audyt strony, stanowiący podstawę do jej optymalizacji pozwalającej poprawić pozycję w rankingu Google.