Google Sites to darmowe narzędzie umożliwiające każdemu użytkownikowi, posiadającemu konto w Google, stworzenie swojej własnej strony internetowej. Nie potrzeba do tego specjalnych umiejętności np. znajomości HTML czy języków skryptowych, a tworzenie strony polega na dodawaniu jej kolejnych elementów w edytorze pracującym w trybie graficznym. Można niemal dowolnie zmieniać układ witryny, kolorystykę, podział, równie proste jest wstawianie i formatowanie tekstów. Nie da się jednak wstawić żadnych zewnętrznych skryptów mogących poprawić funkcjonalność, czy zwiększających atrakcyjność wizualną np. ruchomych bannerów. Trzeba się również liczyć z tym, że tak zrobiona strona będzie również miała nietypowy adres URL
https://sites.google.com/view/*nazwa strony*
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców