Co to jest Exact match?

Exact match, nazywany również linkiem sprzedażowym, to rodzaj anchora, linku zawierającego w treści dokładnie określoną frazę kluczową, na którą pozycjonujemy witrynę. Exact match stanowią wskazówkę dla robotów wyszukiwarki ułatwiającą im indeksację strony internetowej, na której zostały użyte. Może to przełożyć się na pozycję w rankingu, lecz tylko w przypadku, kiedy nie umieścimy ich za dużo. Trzeba je umieszczać na stronie z umiarem, muszą mieć naturalny charakter, a jeśli użyjemy ich zbyt wiele, Google może to uznać za niedozwolone działanie. Kończy się to nałożeniem bana, a w skrajnych przypadkach nawet usunięciem strony z indeksu wyszukiwania.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców