Exact match, nazywany r贸wnie偶 linkiem sprzeda偶owym, to rodzaj anchora, linku zawieraj膮cego w tre艣ci dok艂adnie okre艣lon膮 fraz臋 kluczow膮, na kt贸r膮 pozycjonujemy witryn臋. Exact match stanowi膮 wskaz贸wk臋 dla robot贸w wyszukiwarki u艂atwiaj膮c膮 im indeksacj臋 strony internetowej, na kt贸rej zosta艂y u偶yte. Mo偶e to prze艂o偶y膰 si臋 na pozycj臋 w rankingu, lecz tylko w przypadku, kiedy nie umie艣cimy ich za du偶o. Trzeba je umieszcza膰 na stronie z umiarem, musz膮 mie膰 naturalny charakter, a je艣li u偶yjemy ich zbyt wiele, Google mo偶e to uzna膰 za niedozwolone dzia艂anie. Ko艅czy si臋 to na艂o偶eniem bana, a w skrajnych przypadkach nawet usuni臋ciem strony z indeksu wyszukiwania.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w