Pod tym pojęciem kryją się wszystkie prace, jakie trzeba podjąć w celu promowania strony internetowej. Używa się do tego słów kluczowych związanych z lokalizacją, obejmujących teren, na którym działa firma. Słowa kluczowe, najlepiej tworzone metodą „długiego ogona” i odpowiadające pytaniom użytkowników, muszą zawierać nazwę miejscowości, powiatu lub województwa. Wszystko zależy od zasięgu kampanii, jaki chcemy osiągnąć. Pozycjonowanie lokalne sprawdza się najlepiej w przypadku niewielkich firm, przeważnie z branży usługowej. One właśnie ograniczają się do zaspokajania potrzeb klientów z lokalnego rynku. Dzięki odpowiednio promowanej witrynie nie tylko skutecznie reklamują swoją działalność, są również zawsze o krok przed konkurencją.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców