Remarketing

remarketing

Remarketing to strategia stosowana w kampaniach Google Ads. Ta skuteczna metoda umo偶liwia dotarcie z ofert膮 do klient贸w, kt贸rzy ju偶 odwiedzili dan膮 stron臋 internetow膮, lecz bez dokonania konwersji. Pod poj臋ciem konwersji rozumiemy przede wszystkim zakup towar贸w lub us艂ug oferowanych w sklepie internetowym. U偶ytkownika trzeba wi臋c do tego zach臋ci膰 dopasowuj膮c wy艣wietlane reklamy dok艂adnie do jego potrzeb i wymaga艅. Robi si臋 to na podstawie sporz膮dzonych wcze艣niej list remarketingowych zawieraj膮cych informacje kliencie, stronach, jakie odwiedzi艂 i jakimi produktami by艂 zainteresowany. Do tworzenia list remarketingowych u偶ywa si臋 plik贸w cookie, czyli ciasteczek przesy艂anych do przegl膮darki. Pomocne jest tak偶e popularne narz臋dzie Google Analytics.

My Agile Privacy
Ta strona u偶ywa plik贸w cookie technicznych i profiluj膮cych. Mo偶esz zaakceptowa膰, odrzuci膰 lub dostosowa膰 pliki cookie, naciskaj膮c odpowiednie przyciski. Zamykaj膮c t臋 informacj臋, b臋dziesz kontynuowa膰 bez akceptacji.