
Remarketing to strategia stosowana w kampaniach Google Ads. Ta skuteczna metoda umo偶liwia dotarcie z ofert膮 do klient贸w, kt贸rzy ju偶 odwiedzili dan膮 stron臋 internetow膮, lecz bez dokonania konwersji. Pod poj臋ciem konwersji rozumiemy przede wszystkim zakup towar贸w lub us艂ug oferowanych w sklepie internetowym. U偶ytkownika trzeba wi臋c do tego zach臋ci膰 dopasowuj膮c wy艣wietlane reklamy dok艂adnie do jego potrzeb i wymaga艅. Robi si臋 to na podstawie sporz膮dzonych wcze艣niej list remarketingowych zawieraj膮cych informacje kliencie, stronach, jakie odwiedzi艂 i jakimi produktami by艂 zainteresowany. Do tworzenia list remarketingowych u偶ywa si臋 plik贸w cookie, czyli ciasteczek przesy艂anych do przegl膮darki. Pomocne jest tak偶e popularne narz臋dzie Google Analytics.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w