Remarketing

remarketing

Remarketing to strategia stosowana w kampaniach Google Ads. Ta skuteczna metoda umo偶liwia dotarcie z ofert膮 do klient贸w, kt贸rzy ju偶 odwiedzili dan膮 stron臋 internetow膮, lecz bez dokonania konwersji. Pod poj臋ciem konwersji rozumiemy przede wszystkim zakup towar贸w lub us艂ug oferowanych w sklepie internetowym. U偶ytkownika trzeba wi臋c do tego zach臋ci膰 dopasowuj膮c wy艣wietlane reklamy dok艂adnie do jego potrzeb i wymaga艅. Robi si臋 to na podstawie sporz膮dzonych wcze艣niej list remarketingowych zawieraj膮cych informacje kliencie, stronach, jakie odwiedzi艂 i jakimi produktami by艂 zainteresowany. Do tworzenia list remarketingowych u偶ywa si臋 plik贸w cookie, czyli ciasteczek przesy艂anych do przegl膮darki. Pomocne jest tak偶e popularne narz臋dzie Google Analytics.