Rozwini臋cie skr贸tu UX to User Experience, b臋d膮ce bardzo szerokim poj臋ciem. Z jego pomoc膮 okre艣lamy wszelkie odczucia u偶ytkownik贸w odno艣nie us艂ug, produkt贸w, stron internetowych czy aplikacji. M贸wimy tu wi臋c o reakcjach zwi膮zanych z ich u偶ywaniem, towarzysz膮cych temu stanach emocjonalnych. Celem UX jest w艂a艣ciwe rozpoznanie tych emocji, tak aby dok艂adnie dostosowa膰 do nich:
- oferowane przez firm臋 produkty;
- interfejsy obs艂ugi aplikacji lub stron internetowych, co dotyczy nie tylko ich funkcjonalno艣ci, ale i estetyki, tak偶e istotnej z punktu widzenia u偶ytkownika.
Dobrze zaprojektowany UX wp艂ywa tak偶e pozytywnie na pozycjonowanie strony. Przyci膮gaj膮c uwag臋 odbiorcy, podnosi mi臋dzy innymi konwersj臋, zw艂aszcza, gdy jest intuicyjny, u艂atwiaj膮cy znalezienie potrzebnych informacji.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w