Jest to nowa strategia sprzeda偶y, kt贸rej nazwa powsta艂a z po艂膮czenia dw贸ch s艂贸w, omni – wszystko i channel, w tym przypadku oznaczaj膮cego kierunek. Wprowadzenie tej strategii praktycznie znios艂o istniej膮cy od dawna podzia艂 na handel online i offline. Wychodzi to naprzeciw potrzebom klient贸w, do kt贸rych trzeba obecnie dociera膰 wieloma dost臋pnymi kana艂ami, takimi jak:
- firmowa strona WWW;
- e-mail marketing;
- wpisy w mediach spo艂eczno艣ciowych;
- sklep internetowy;
- us艂ugi typu call center;
- us艂ugi realizowane w domu klienta;
- reklamy na urz膮dzeniach mobilnych;
- cross-selling.
Dzi臋ki tym kana艂om ofert臋 mo偶na kierowa膰 dok艂adnie do docelowej grupy odbiorc贸w. Coraz cz臋艣ciej szukaj膮 oni towar贸w w domu na laptopie lub smartfonie, ale po zakupie wol膮 odebra膰 w sklepie stacjonarnym. Jednocze艣nie mo偶e 艂atwo zwr贸ci膰 albo zareklamowa膰 produkt, kupiony w punkcie stacjonarnym, poprzez stron臋 internetow膮 sklepu. Jak wida膰 wdro偶enie omnichannel w swoim sklepie niesie wiele korzy艣ci dla obu stron. Jednak偶e wymaga te偶 pewnych inwestycji, zw艂aszcza wdro偶enia nowoczesnego systemu informatycznego i zakupu odpowiedniego oprogramowania e-commerce.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w