Definiując to pojęcie, mamy na myśli szeroko zakrojoną, długofalową strategię marketingową pozwalająca osiągnąć wymierne korzyści firmie decydującej się na jej przeprowadzenie. Inna, także używana definicja to marketing treści, ponieważ najważniejszą częścią kampanii są właśnie starannie przygotowane, wysokiej jakości treści publikowane na danej stronie internetowej. Można dzięki nim dotrzeć do ściśle określonej, docelowej grupy odbiorców i pozyskać ją na dłuższy czas. Odpowiednie treści, przygotowanie przez specjalistów, stanowią też ważny element budowania pozytywnego wizerunku firmy oraz oferowanej przez nią marki produktów, które dzięki obecności w wielu miejscach w globalnej sieci stają się łatwo rozpoznawalne. Wzrasta jednocześnie zaufanie do firmy, co procentuje jej stale rosnącymi zyskami i daje możliwość wyprzedzenia silnej konkurencji, z jaką stykamy się praktycznie w każdej branży.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców