Jest to jedno z rozszerzeń przygotowanych dla przeglądarki Google Chrome, darmowe i używane do obserwacji oraz przechwytywania tagów z odwiedzanych przez użytkownika stron internetowych. Google Tag Assistant rejestruje również ścieżkę, jaką przebyli, odwiedzając kolejne witryny, można go też używać do sprawdzenia działania innych narzędzi, takich jak Google Tag Manager lub Google Analytics. Sygnalizuje odrębnymi kolorami, zielonym, niebieskim, żółtym i czerwonym poprawność działania lub błędy wprowadzenia tagów i daje wskazówki, w jaki sposób można je usunąć.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców