Sitemap, czyli mapa strony, jest plikiem HTML lub XML, w kt贸rym umieszczono linki do wszystkich podstron wchodz膮cych w sk艂ad jednej witryny internetowej. Mapa strony jest tworzona g艂贸wnie pod k膮tem dzia艂ania robot贸w wyszukiwarek, kt贸re dzi臋ki temu mog膮 skuteczniej indeksowa膰 strony. Przygotowany plik mo偶e zawiera膰 nie tylko same adresy URL. Opr贸cz nich warto tak偶e umie艣ci膰 np. daty dokonywania aktualizacji lub modernizacji poszczeg贸lnych podstron serwisu. Do stworzenia mapy strony u偶ywa si臋 r贸偶nych narz臋dzi, bezp艂atnych i p艂atnych. Poprawno艣膰 dzia艂ania tak偶e sprawdza si臋 specjalnymi programami lub z pomoc膮 wtyczki instalowanej w Google Search Console.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w