Sitemap, czyli mapa strony, jest plikiem HTML lub XML, w którym umieszczono linki do wszystkich podstron wchodzących w skład jednej witryny internetowej. Mapa strony jest tworzona głównie pod kątem działania robotów wyszukiwarek, które dzięki temu mogą skuteczniej indeksować strony. Przygotowany plik może zawierać nie tylko same adresy URL. Oprócz nich warto także umieścić np. daty dokonywania aktualizacji lub modernizacji poszczególnych podstron serwisu. Do stworzenia mapy strony używa się różnych narzędzi, bezpłatnych i płatnych. Poprawność działania także sprawdza się specjalnymi programami lub z pomocą wtyczki instalowanej w Google Search Console.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców