Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany

Jest to korzystna forma reklamy polegająca na stworzeniu i opublikowaniu na stronie artykułu przekazującego treści wartościowe dla odbiorcy, mogące go zainteresować i skłonić do określonego działania. Copywriter, pisząc tego typu tekst, nie może w zbyt nachalny sposób namawiać czytelnika np. do zakupu określonego produktu czy skorzystania z usługi. Powinno się to odbywać delikatnie, poprzez wyraźne przedstawienie korzyści i zalet tego, co chcemy reklamować, a odbiorca sam musi podjąć ostateczną decyzję. Przekazując mu istotne informacje, należy go przekonać, że dany produkt nie tylko jest mu potrzebny, ale i spełni wszystkie stawiane przed nim wymagania. Artykuły sponsorowane niosą ze sobą wiele zalet dla firmy:

  • zwiększają sprzedaż;
  • generują ruch na stronie internetowej;
  • pomagają zbudować pozytywny wizerunek;
  • podnoszą wiarygodność firmy, zwiększają zaufanie do niej;
  • w pełni odpowiadają potrzebom i wymaganiom odbiorców;
  • pomagają pozycjonować stronę.