
On-page SEO to kolejna, po Off-page SEO, podstawa skutecznego pozycjonowania, działania prowadzone w obrębie danej strony. On-page SEO obejmuje zarówno optymalizację elementów technicznych witryny, jej kodu czy obrazków, jak i publikowane na niej treści. Oba te aspekty w istotny sposób wpływają na pozycję strony w rankingu wyszukiwarki. Kod musi być wolny od błędów wpływających na funkcjonalność czy prędkość ładowania witryny. Jednakże najważniejsze są wysokiej jakości teksty, przygotowane przez profesjonalnych copywriterów. Muszą zawierać właściwie dobrane słowa kluczowe gwarantujące najwyższą konwersję, odpowiednio sformatowane zgodnie z wymaganiami Google. Wszystko to szybko przekłada się na osiągnięcie wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców