Ruch organiczny, z angielskiego Organic Traffic, jest to ruch na danej stronie internetowej pochodz膮cy od u偶ytkownik贸w, kt贸rzy trafili na stron臋 poprzez wy艣wietlane im wyniki wyszukiwania Google i innych wyszukiwarek. S膮 to bezp艂atne wyniki, nieb臋d膮ce reklam膮, lecz pojawiaj膮ce si臋 po:
- bezpo艣rednim wej艣ciu na stron臋, po wpisaniu jej adresu URL;
- klikni臋ciu w link znajduj膮cy si臋 na innych stronach, ale nie w reklam臋;
- klikni臋ciu w link w poczcie np. Gmail, oczywi艣cie taki, kt贸rego pochodzenia jeste艣my pewni;
- przej艣ciu z medi贸w spo艂eczno艣ciowych.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w