Nazw膮 HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure) okre艣lamy now膮, lepiej zabezpieczon膮 wersj臋 protoko艂u HTTP. Umo偶liwia on szyfrowanie danych, kt贸re s膮 przesy艂ane mi臋dzy serwem a klientem z u偶yciem specjalnego protoko艂u SSL/TLS. Dane s膮 dobrze chronione przed kradzie偶膮, a zastosowanie protoko艂u szyfrowania jest obowi膮zkowe w przypadku sklep贸w internetowych, gdzie dokonuje si臋 transakcji finansowych. HTTPS odgrywa te偶 niebagateln膮 rol臋 w przypadku pozycjonowania strony internetowej, a witryny nieszyfrowane z pomoc膮 SSL/TLS s膮 przez Google uwa偶ane za potencjalnie niebezpieczne i w taki spos贸b oznaczane.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w