Darmowe narz臋dzie przydatne w kampaniach Google Ads, u偶ywane do wyszukiwania oraz tworzenia s艂贸w kluczowych. Stanowi膮 one jedn膮 z podstaw pozycjonowania oraz innych dzia艂a艅 marketingowych prowadz膮cych do promocji strony internetowej. Google Keyword Planner umo偶liwia mi臋dzy innymi:
- sprawdzenie ile razy dane s艂owo by艂o wyszukiwane w ostatnim miesi膮cu;
- pokazanie na wykresie sezonowo艣ci danego s艂owa w roz艂o偶eniu na poszczeg贸lne miesi膮ce;
- konkurencyjno艣膰 s艂贸w kluczowych, kt贸re chcemy u偶y膰;
- pokazanie statystyk skuteczno艣ci u偶ycia oraz prognozowanego ruchu;
- okre艣li膰 szacunkow膮 liczb臋 klikni臋膰 i przewidywan膮 konwersj臋, co przydaje si臋 w kontek艣cie planowania bud偶etu, rozliczanego metod膮 CPC (cost per click).
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w