Pod tym stosunkowo nowym pojęciem rozumiemy osoby aktywnie działające w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Twitter, Instagram, czy YouTube, które wśród innych użytkowników zyskały miano autorytetów. Wpływ na to ma ich znajomość określonej branży, wiedza na pewne tematy np. moda, dzięki czemu mogą istotnie oddziaływać na swoich odbiorców, wyznaczając pewne trendy i kształtując opinie. Czasami ten wpływ jest aż tak duży, że zyskują grono fanów sięgające tysięcy i więcej osób. Firmy zajmujące się marketingiem chętnie z nimi współpracują, chcąc skutecznie wypromować jakiś produkt, markę czy usługę i zwiększyć w ten sposób ich sprzedaż.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców