Dropshipping to nowy model logistyczny zyskujący coraz większą popularność wśród firm zajmujących się handlem w sieci, polegający na prowadzeniu sklepu internetowego bez konieczności posiadania magazynu oraz kupowania większej ilości towaru i nawet jego pakowania. Wydaje się to niemożliwe, jednakże w rzeczywistości sprzedawca nawiązuje ścisłą współpracę z hurtownikiem, a jego rola sprowadza się do gromadzenia zamówień i odpowiedniego reklamowania oferowanych w sklepie produktów. Pozwala to na znaczne ograniczenie kosztów prowadzonej działalności, a model ten najlepiej sprawdza się przy sprzedaży na Allegro czy innych portalach aukcyjnych i w małych sklepach internetowych o stosunkowo niewielkim asortymencie. Wadą takiego rozwiązania są występujące problemy z dostawami wydłużające czasy realizacji złożonych zamówień. Trzeba również się liczyć z trudnościami w przypadku reklamacji albo zwrotów zakupionych produktów.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców