Dropshipping to nowy model logistyczny zyskuj膮cy coraz wi臋ksz膮 popularno艣膰 w艣r贸d firm zajmuj膮cych si臋 handlem w sieci, polegaj膮cy na prowadzeniu sklepu internetowego bez konieczno艣ci posiadania magazynu oraz kupowania wi臋kszej ilo艣ci towaru i nawet jego pakowania. Wydaje si臋 to niemo偶liwe, jednak偶e w rzeczywisto艣ci sprzedawca nawi膮zuje 艣cis艂膮 wsp贸艂prac臋 z hurtownikiem, a jego rola sprowadza si臋 do gromadzenia zam贸wie艅 i odpowiedniego reklamowania oferowanych w sklepie produkt贸w. Pozwala to na znaczne ograniczenie koszt贸w prowadzonej dzia艂alno艣ci, a model ten najlepiej sprawdza si臋 przy sprzeda偶y na Allegro czy innych portalach aukcyjnych i w ma艂ych sklepach internetowych o stosunkowo niewielkim asortymencie. Wad膮 takiego rozwi膮zania s膮 wyst臋puj膮ce problemy z dostawami wyd艂u偶aj膮ce czasy realizacji z艂o偶onych zam贸wie艅. Trzeba r贸wnie偶 si臋 liczy膰 z trudno艣ciami w przypadku reklamacji albo zwrot贸w zakupionych produkt贸w.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w