Adres URL, strony internetowej, kt贸ry jest 艂atwy do zapami臋tania przez u偶ytkownika i jednocze艣nie dobrze widziany przez roboty wyszukiwarki Google. Tworz膮c idealny adres URL trzeba pami臋ta膰 o tym 偶e:
- nie powinien by膰 za d艂ugi;
- nie mo偶e zawiera膰 wielkich liter, znak贸w diakrytycznych, przestankowych i specjalnych;
- tworz膮ce go wyrazy nale偶y oddziela膰 separatorami, najlepiej w postaci my艣lnik贸w;
- nie mo偶e zawiera膰 偶adnych liczb;
- powinny si臋 w nim znale藕膰 s艂owa kluczowe.
Zastosowanie si臋 do powy偶szych zasad skutkuje lepsz膮 widoczno艣ci膮 strony w Google, jej wi臋ksz膮 wiarygodno艣ci膮, 艣cie偶k膮 breadcrumbs w SERP. Nieprzyjazny adres URL wzbudza z kolei nieufno艣膰 i mo偶e zosta膰 uznany za spam.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w