Adres URL, strony internetowej, który jest łatwy do zapamiętania przez użytkownika i jednocześnie dobrze widziany przez roboty wyszukiwarki Google. Tworząc idealny adres URL trzeba pamiętać o tym że:
- nie powinien być za długi;
- nie może zawierać wielkich liter, znaków diakrytycznych, przestankowych i specjalnych;
- tworzące go wyrazy należy oddzielać separatorami, najlepiej w postaci myślników;
- nie może zawierać żadnych liczb;
- powinny się w nim znaleźć słowa kluczowe.
Zastosowanie się do powyższych zasad skutkuje lepszą widocznością strony w Google, jej większą wiarygodnością, ścieżką breadcrumbs w SERP. Nieprzyjazny adres URL wzbudza z kolei nieufność i może zostać uznany za spam.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców