Co to jest Kanibalizacja słów kluczowych?

Definiując to pojęcie, mamy na myśli często spotykaną sytuację, kiedy na stronie internetowej na tę samą frazę kluczową jest pozycjonowane kilka podstron. Mogą one wszystkie pojawiać się w wynikach wyszukiwania, wymieniając się miejscami. Sytuacja, gdy raz znajduje się wyżej jedna, a następnie druga, sprawia, że stają się dla siebie konkurencją. Mówimy wtedy, że podstrony zaczynają „zjadać się” nawzajem, rywalizując o pozycję w rankingu wyszukiwarki. Kanibalizacja słów kluczowych wpływa więc negatywnie na możliwość jej utrzymania. Strona, aż do momentu poprawienia błędów, nieustannie wędruje po rankingu, raz znajdując się na jego czele, a raz zajmując gorsze miejsce.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców