Definiując to pojęcie, mamy na myśli często spotykaną sytuację, kiedy na stronie internetowej na tę samą frazę kluczową jest pozycjonowane kilka podstron. Mogą one wszystkie pojawiać się w wynikach wyszukiwania, wymieniając się miejscami. Sytuacja, gdy raz znajduje się wyżej jedna, a następnie druga, sprawia, że stają się dla siebie konkurencją. Mówimy wtedy, że podstrony zaczynają „zjadać się” nawzajem, rywalizując o pozycję w rankingu wyszukiwarki. Kanibalizacja słów kluczowych wpływa więc negatywnie na możliwość jej utrzymania. Strona, aż do momentu poprawienia błędów, nieustannie wędruje po rankingu, raz znajdując się na jego czele, a raz zajmując gorsze miejsce.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców