Dok艂adniej Disavow Tool, narz臋dzie stworzone przez Google w celu u艂atwienia usuwania link贸w przychodz膮cych, mog膮cych, zdaniem projektant贸w danej strony, wp艂ywa膰 niekorzystnie na zajmowane przez ni膮 miejsce w wynikach wyszukiwania. Jest to bardzo istotne, zw艂aszcza gdy linki pochodz膮 z niezbyt pewnych 藕r贸de艂, niskiej jako艣ci, dlatego najlepiej jest si臋 ich skutecznie pozby膰. Ocen膮 przydatno艣ci powinni si臋 jednak zaj膮膰 profesjonalni webmasterzy, bo to w艂a艣nie do nich skierowane jest Disavow Tool, osoby niemaj膮ce odpowiedniej wiedzy oraz do艣wiadczenia zawodowego mog膮 przez pomy艂k臋 usun膮膰 przydatne i warto艣ciowe linki. Zaleca si臋 stosowanie tego narz臋dzia w przypadku, kiedy na stron臋 internetow膮 ju偶 zosta艂 na艂o偶ony filtr Google za u偶ycie niew艂a艣ciwych link贸w przychodz膮cych, a informacje, jakie z nich nale偶y usun膮膰, poka偶e kolejne narz臋dzie, Google Search Console. Pozwoli wygenerowa膰 list臋 takich link贸w w postaci pliku txt, kt贸ry nast臋pnie wysy艂a si臋 do Google.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w