
Dokładnie Rel Nofollow, czyli atrybut nadawany linkom wychodzącym lub linkom wewnętrznym na stronie internetowej, nie przenoszącym tzw. mocy użytych słów kluczowych. Jest to jednocześnie informacja dla robotów wyszukiwania, aby nie przechodziły na stronę, do których te linki prowadzą. Nofollow stanowi zabezpieczenie przed spamem, zwłaszcza na blogach czy forach internetowych, dzięki czemu można ograniczyć pozyskiwanie linków np. przez komentarze. Chroni również przed reklamami w postaci linków, często umieszczanymi na stronach, które mogłyby automatycznie przekazywać reputację witrynom, do których dany link zawarty w reklamie prowadzi. Nofollow umieszcza się w kodzie strony na dwa sposoby:
- w meta tagach:
<meta name”robots” content=”index, nofollow’ />;
- w odnośniku:
<a href=”http://strona1.html/” rel=”nofollow”>link 1</a>.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców