Kolejny model rozliczenia dostępny w ramach prowadzonej kampanii Google Ads, lecz w tym przypadku zleceniodawca ponosi koszty za każde 1000 wyświetleń swojej reklamy. Jest stosowany w reklamach rozpowszechnianych z pomocą sieci reklamowej Google, do której należy już ponad 95 procent polskich stron internetowych. Model CMP stosuje się przede wszystkim w kampaniach mających na celu skuteczne zbudowanie świadomości danej marki, tak, aby na stałe zapadła w pamięć odbiorców. Reklamodawca może przed jej rozpoczęciem ustalić ilość wyświetleń reklamy, co pozwoli ograniczyć koszty początkowe, a podczas trwania kampanii modyfikować w razie potrzeb.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców