Bardziej znany pod polską nazwą „marketingu szeptanego”, jest dobrym sposobem na powiększenie puli klientów firmy, dlatego powinien stać się ważną częścią każdej kampanii marketingowej. Buduje się w ten sposób rosnące zainteresowanie daną marką lub konkretnym produktem, umieszczając informacje na ich temat w różnych miejscach sieci, portalach społecznościowych, czy jako opinie forach dyskusyjnych. Przekaz nie może być zbyt nachalny, powinien w rzetelny sposób informować o zaletach lub wadach produktu, a skłaniając do podjęcia dyskusji, zachęcać jednocześnie do zakupu. Publikowane „szeptane” wpisy muszą być napisane naturalnym, ogólnie zrozumiałym językiem, bez zbędnego nasycenia fachową terminologią, co natychmiast wzbudza podejrzenia odbiorcy. Skuteczność tego typu działań jest bardzo wysoka, biorąc pod uwagę fakt, że blisko 90 procent internautów decyduje się na zakup w sieci właśnie na podstawie przeczytanych wcześniej opinii.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców