Nast臋pne darmowe narz臋dzie Google przeznaczone dla specjalist贸w od pozycjonowania stron internetowych. Mo偶na zaryzykowa膰 twierdzenie, 偶e jest dla nich najwa偶niejsze, umo偶liwiaj膮ce im monitorowanie strony w wynikach wyszukiwania. Aby m贸c korzysta膰 z Google Search Console nale偶y posiada膰 konto w Google, a sama strona musi przej艣膰 proces weryfikacji. Sprawdzane jest prawo w艂asno艣ci witryny i mo偶na to zrobi膰 na trzy sposoby:
- dodaj膮c odpowiedni znacznik HTML do kodu strony.
- korzystaj膮c z pomocy dostawcy domeny i to on dokonuje odpowiednich ustawie艅.
- za po艣rednictwem Google Tag Manager albo Google Analytics.
Po pozytywnym przej艣ciu weryfikacji mo偶emy uzyska膰 informacje przydatne do pozycjonowania strony, mi臋dzy innymi takie jak:
- ewentualne problemy z prawid艂ow膮 indeksacj膮 strony przez roboty wyszukiwarek oraz statystyki indeksacji;
- dane czy na dan膮 stron臋 zosta艂 na艂o偶ony filtr Google;
- profil link贸w przychodz膮cych;
- s艂owa kluczowe, na kt贸re wy艣wietla si臋 strona i na jakich pozycjach w rankingu.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w