Rozwini臋cie tego skr贸tu to kluczowe wska藕niki efektywno艣ci (Key Performance Indicators) i dzi臋ki nim mo偶liwy jest pomiar stopnia realizacji zaplanowanych cel贸w. KPI wykorzystuje si臋 w r贸偶nych dziedzinach, r贸wnie偶 w kampaniach marketingowych prowadzonych w firmie. Pozwalaj膮 uzyska膰 dane o sprawno艣ci dzia艂ania ca艂ej firmy, konkretnego dzia艂u, czy nawet zadaniach, jakie on realizuje, pokazuj膮c obszary, w kt贸rych napotykamy ewentualne problemy. Odpowiednio okre艣lone KPI, wyra偶one warto艣ciami liczbowymi i osadzone w przedziale czasowym u艂atwia:
- nadawanie w艂a艣ciwych priorytet贸w wykonywanym zadaniom;
- wprowadzanie zmian w trakcie ich realizacji, dzi臋ki uzyskanym wcze艣niej informacjom;
- monitoring i ocen臋 wszystkich prowadzonych w firmie dzia艂a艅.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w