Rozwinięcie tego skrótu to kluczowe wskaźniki efektywności (Key Performance Indicators) i dzięki nim możliwy jest pomiar stopnia realizacji zaplanowanych celów. KPI wykorzystuje się w różnych dziedzinach, również w kampaniach marketingowych prowadzonych w firmie. Pozwalają uzyskać dane o sprawności działania całej firmy, konkretnego działu, czy nawet zadaniach, jakie on realizuje, pokazując obszary, w których napotykamy ewentualne problemy. Odpowiednio określone KPI, wyrażone wartościami liczbowymi i osadzone w przedziale czasowym ułatwia:
- nadawanie właściwych priorytetów wykonywanym zadaniom;
- wprowadzanie zmian w trakcie ich realizacji, dzięki uzyskanym wcześniej informacjom;
- monitoring i ocenę wszystkich prowadzonych w firmie działań.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców