
Mapy Google, znane wszystkim Google Maps to narzędzie, dzięki któremu można oglądać mapy praktycznie dowolnego regionu naszej planety. Przeglądamy nie tylko samą mapę, ale również zdjęcia satelitarne i lotnicze danej miejscowości czy jej okolicy, a nawet panoramiczny obraz Street View, robiony z poziomu ulicy. Google Mapy dają także możliwość wyznaczania trasy dojazdu samochodem, transportem publicznym, rowerem czy pieszo. Mapy można dołączać do swojej wizytówki Google, a w formie linku umieścić także na firmowej stronie internetowej, dzięki czemu klienci nie będą mieli problemów z dojazdem.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców