Jest to jedno z największych amerykańskich przedsiębiorstw działających w branży informatycznej, którego najbardziej znanym produktem jest wyszukiwarka stron o takiej samej nazwie. Stosuje ją najwięcej użytkowników na całym świecie i to ona wyznacza obowiązujące trendy w tworzeniu oraz pozycjonowaniu stron internetowych. Znalezienie się wysoko w rankingu wyników wyszukiwania to marzenie każdego właściciela witryny w sieci, wymagające jednakże podporządkowania się surowym wytycznym stawianym przez króla przeglądarek. Kolejne, powszechnie używane produkty tego giganta, to przeglądarka stron Google Chrome wraz z aplikacjami rozszerzającymi jej funkcjonalność oraz Android, autorski system operacyjny Google instalowany na urządzeniach mobilnych. Można powiedzieć, że znajdziemy go na większości urządzeń tego typu, smartfonach i tabletach.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców