Jest to jedno z najwi臋kszych ameryka艅skich przedsi臋biorstw dzia艂aj膮cych w bran偶y informatycznej, kt贸rego najbardziej znanym produktem jest wyszukiwarka stron o takiej samej nazwie. Stosuje j膮 najwi臋cej u偶ytkownik贸w na ca艂ym 艣wiecie i to ona wyznacza obowi膮zuj膮ce trendy w tworzeniu oraz pozycjonowaniu stron internetowych. Znalezienie si臋 wysoko w rankingu wynik贸w wyszukiwania to marzenie ka偶dego w艂a艣ciciela witryny w sieci, wymagaj膮ce jednak偶e podporz膮dkowania si臋 surowym wytycznym stawianym przez kr贸la przegl膮darek. Kolejne, powszechnie u偶ywane produkty tego giganta, to przegl膮darka stron Google Chrome wraz z aplikacjami rozszerzaj膮cymi jej funkcjonalno艣膰 oraz Android, autorski system operacyjny Google instalowany na urz膮dzeniach mobilnych. Mo偶na powiedzie膰, 偶e znajdziemy go na wi臋kszo艣ci urz膮dze艅 tego typu, smartfonach i tabletach.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w