Określenie CTA (Call to action) mówi wprost o podjęciu jakiegoś działania przez użytkownika, zazwyczaj kliknięcia w odnośnik znajdujący się na stronie internetowej. Może on mieć różną postać, począwszy od prostego linku tekstowego po efektowny button graficzny, przenoszący do konkretnej podstrony, zachęcający do tego krótkim czytelnym tekstem typu: „wejdź”, „obejrzyj”, „zamów”, „kup” czy „pobierz”. Równie dobrze sprawdzają się dłuższe teksty np. „Skorzystaj ze zniżki 10% na produkt X”. Wezwanie CTA (Call to action) spotykamy między innymi na landing page albo one-page, lecz nie należy przesadzać z ilością takich przycisków i powinny być one umieszczone w widocznym miejscu strony, bez konieczności jej przewijania, aby je zobaczyć.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców