Pod poj臋ciem Crawl budget, nosz膮cego polsk膮 nazwy bud偶etu indeksowania albo wsp贸艂czynnika indeksacji, rozumiemy ilo艣膰 podstron, jak膮 roboty Google s膮 w stanie zindeksowa膰 w ramach jednej domeny. Pr臋dko艣膰 indeksacji strony zale偶y od jej wielko艣ci, a na Crawl budget wp艂ywaj膮 przede wszystkim nast臋puj膮ce czynniki:
- crawl rate limit (limit wsp贸艂czynnika indeksacji), czyli limit stron, jakie roboty Google s膮 w stanie odwiedzi膰 w jak najkr贸tszym czasie bez ryzyka przeci膮偶enia serwera;
- crawl demand (cz臋stotliwo艣膰 indeksacji), parametr okre艣laj膮cy potrzeb臋 ponownej indeksacji strony, wynikaj膮cy mi臋dzy innymi z jej rosn膮cej popularno艣ci powodowanej cz臋st膮 aktualizacj膮 publikowanych tre艣ci;
- wielko艣ci strony internetowej oraz zastosowanych na niej skrypt贸w pisanych w JavaScript wyra藕nie zwi臋kszaj膮cych zu偶ycie bud偶etu indeksowania.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w