Kolejne bezp艂atne narz臋dzie wprowadzone przez Google w celu u艂atwienia u偶ytkownikom dodawania na stron臋 kodu Google Analytics czy innych jego fragment贸w u偶ywanych mi臋dzy innymi przez e-commerce czy remarketing w Google Ads. Mened偶er tag贸w pozwala w ten spos贸b 艣ledzi膰 i analizowa膰 dzia艂ania u偶ytkownik贸w w obr臋bie danej witryny, bez konieczno艣ci ingerencji bezpo艣rednio w jej kod 藕r贸d艂owy. Dla w艂a艣ciciela strony s膮 to r贸wnie偶 wymierne oszcz臋dno艣ci wynikaj膮ce z braki konieczno艣ci zatrudnienia profesjonalnego programisty.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w