
CSS (Cascading Style Sheets), czyli kaskadowe arkusze styl贸w, to jeden z j臋zyk贸w u偶ywanych do tworzenia stron internetowych. Wykorzystuje si臋 go w celu opisania sposobu u艂o偶enia poszczeg贸lnych element贸w tworz膮cych stron臋, daje bowiem mo偶liwo艣膰 zmodyfikowania wielu jej istotnych parametr贸w. Za jego pomoc膮 mo偶emy mi臋dzy innymi zdefiniowa膰 rodzaj i kolor font贸w, kolor t艂a, szeroko艣膰 margines贸w, czy rozmieszczenie obrazk贸w i to w wielu dokumentach jednocze艣nie. Obecnie nie trzeba ju偶 wi臋c ustala膰 wygl膮du ka偶dej podstrony osobno, wystarczy przygotowa膰 tylko jeden arkusz styl贸w, co znacznie upro艣ci艂o i przyspieszy艂o prac臋 webmaster贸w. CSS s膮 obs艂ugiwane praktycznie przez wszystkie przegl膮darki i sprawiaj膮, 偶e w ka偶dej z nich witryna wy艣wietli si臋 w taki sam spos贸b, niezale偶nie od urz膮dzenia, na jakim b臋dzie ogl膮dana, r贸wnie偶 sprz臋cie mobilnym.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w