Co to jest CSS?

CSS (Cascading Style Sheets), czyli kaskadowe arkusze stylów, to jeden z języków używanych do tworzenia stron internetowych. Wykorzystuje się go w celu opisania sposobu ułożenia poszczególnych elementów tworzących stronę, daje bowiem możliwość zmodyfikowania wielu jej istotnych parametrów. Za jego pomocą możemy między innymi zdefiniować rodzaj i kolor fontów, kolor tła, szerokość marginesów, czy rozmieszczenie obrazków i to w wielu dokumentach jednocześnie. Obecnie nie trzeba już więc ustalać wyglądu każdej podstrony osobno, wystarczy przygotować tylko jeden arkusz stylów, co znacznie uprościło i przyspieszyło pracę webmasterów. CSS są obsługiwane praktycznie przez wszystkie przeglądarki i sprawiają, że w każdej z nich witryna wyświetli się w taki sam sposób, niezależnie od urządzenia, na jakim będzie oglądana, również sprzęcie mobilnym.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców