Pod pojęciem „cienkiego” contentu rozumiemy wszystkie niskiej jakości treści umieszczane na stronie internetowej. Zdecydowanie trzeba ich unikać, wpływają bowiem negatywnie na pozycję strony w rankingu wyszukiwarki. Do thin content zaliczamy przede wszystkim:
- teksty pełne błędów gramatycznych, stylistycznych i interpunkcyjnych;
- automatycznie generowane treści;
- treści niskiej wartości merytorycznej, nie dające użytkownikom potrzebnych informacji;
- treści nie unikalne, często nielegalnie kopiowane z innych stron;
- teksty publikowane w postaci jednej bryły tekstu, bez podziału na akapity oddzielone nagłówkami;
- strony przejściowe, których jedynym zadaniem jest przekierowanie użytkowników do innej witryny.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców