![wyniki organiczne](https://eu6bwnf32xt.exactdn.com/wp-content/uploads/2023/07/Wyniki-organiczne-1024x688.jpg?strip=all&lossy=1&ssl=1)
Wyniki organiczne, nazywane te偶 wynikami naturalnymi, to wyniki wyszukiwania maj膮ce posta膰 bezp艂atnych link贸w prowadz膮cych do stron internetowych. Ich wy艣wietlanie zale偶y tylko od algorytmu wyszukiwarki np. Google. Nie maj膮 na to wp艂ywu reklamy przygotowane w ramach kampanii Google Ads. Wynik pojawia si臋 po wpisaniu przez u偶ytkownika okre艣lonych s艂贸w kluczowych, do kt贸rych algorytm dopasowuje list臋 wy艣wietlanych stron WWW. To, na jakiej pozycji si臋 pojawi膮, zale偶y z kolei od procesu pozycjonowania danej witryny.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w