Wyniki organiczne, nazywane też wynikami naturalnymi, to wyniki wyszukiwania mające postać bezpłatnych linków prowadzących do stron internetowych. Ich wyświetlanie zależy tylko od algorytmu wyszukiwarki np. Google. Nie mają na to wpływu reklamy przygotowane w ramach kampanii Google Ads. Wynik pojawia się po wpisaniu przez użytkownika określonych słów kluczowych, do których algorytm dopasowuje listę wyświetlanych stron WWW. To, na jakiej pozycji się pojawią, zależy z kolei od procesu pozycjonowania danej witryny.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców