Content Marketing

Jest skuteczniejszy od tradycyjnego marketingu
Content marketing generuje 3 razy wi臋cej potencjalnych klient贸w ni偶 tradycyjny marketing przy tym samym bud偶ecie.鹿 Korzy艣ci dla firmy korzystaj膮cej z tego typu promocji s膮 wi臋c oczywiste i przek艂adaj膮ce si臋 na jej wymierne, finansowe zyski.
Mniej nachalny, lepiej pozostaje w pami臋ci klient贸w
78% konsument贸w woli dowiedzie膰 si臋 o firmie za pomoc膮 artyku艂贸w ni偶 reklam.鹿 Kogo z nas nie irytuj膮 wyskakuj膮ce reklamy w momencie gdy chcemy co艣 znale藕膰? A mo偶e lepiej by膰 po tej drugiej stronie? Dostarczy膰 u偶ytkownikowi warto艣膰 a przy okazji zaprezentowa膰 sw贸j produkt kt贸ry oka偶e mu si臋 pomocny.
Zwi臋ksza zaufanie i rozpoznawalno艣膰 marki
Podstaw膮 prawid艂owej wsp贸艂pracy z klientem, jest zyskanie jego zaufania, co skutkuje nawi膮zaniem d艂ugotrwa艂ych relacji biznesowych, korzystnych dla obu stron. R贸wnie wa偶na jest rozpoznawalno艣膰 oferowanej przez firm臋 marki, kt贸ra powinna na sta艂e zapa艣膰 w pami臋膰 klienta, a oba te czynniki zapewnia w艂a艣ciwie przeprowadzona kampania content marketingowa.
Zwi臋ksza generowanie lead贸w i sprzeda偶 bezpo艣redni膮
Warto艣ciowe i dobrze napisane tre艣ci sprawiaj膮, 偶e klient ch臋tniej skorzysta z promowanych przez Ciebie us艂ug czy produkt贸w. Content marketing mo偶e przyczyni膰 si臋 do sprzeda偶y bezpo艣redniej lub generowania lead贸w w formie zapyta艅 ofertowych, zapis贸w na newsletter.

Content Marketing

Poznaj nasz sprawdzony proces tworzenia strategii zwi臋kszania sprzeda偶y dzi臋ki content marketingowi.

Pisanie tekst贸w w innych j臋zykach?

Teksty tworzymy w j臋zyku polskim, lecz na 偶yczenie zamawiaj膮cego mog膮 zosta膰 przet艂umaczone na j臋zyk angielski, francuski, niemiecki, niderlandzki, w艂oski, hiszpa艅ski i portugalski. Posiadamy tak偶e do艣wiadczenie SEO na tych rynkach, co mo偶e okaza膰 si臋 niezwykle przydatne dla Twojego biznesu.

Content Marketing na laptopie

Content Marketing 鈥 jakie najwa偶niejsze korzy艣ci daje dla Twojej firmy

Profesjonalnie przygotowane, wysokiej jako艣ci tre艣ci, merytoryczne i wolne od b艂臋d贸w od zawsze towarzyszy艂y niemal ka偶dej stronie internetowej, a witryny firmowe po prostu nie mog膮 si臋 bez nich obej艣膰. Ich publikacja, jako element szerszej i starannie prowadzonej kampanii Content Marketingowej, niesie ze sob膮 wiele korzy艣ci dla danego podmiotu gospodarczego, spo艣r贸d kt贸rych szczeg贸lnie warte podkre艣lenia to:

Kreacja pozytywnego wizerunku firmy i wzrost zaufania do oferowanych przez ni膮 produkt贸w

Ka偶dej firmie, niezale偶nie od jej wielko艣ci czy bran偶y, w jakiej prowadzi swoj膮 dzia艂alno艣膰, powinno zale偶e膰 na zbudowaniu pozytywnego wizerunku w oczach potencjalnych klient贸w. S艂u偶y do tego w艂a艣nie Content Marketing, obejmuj膮cy tak偶e fachowe, merytoryczne teksty przygotowane przez naszych specjalist贸w, copywriter贸w i content writer贸w, zgodnie z wymaganiami i wszelkimi sugestiami zlecaj膮cego. Tak napisane tre艣ci u艂atwiaj膮 kreacj臋 wizerunku zapadaj膮cego w pami臋膰 odbiorcy i zwi臋kszenie jego zaufania do marki oraz oferuj膮cej go firmy. Nazwa marki wraz z jej w艂a艣ciwo艣ciami, czyli korzy艣ciami, pojawia si臋 w wielu tekstach i jednocze艣nie wielu miejscach w sieci, dzi臋ki czemu szybko staje si臋 rozpoznawalna i natychmiast kojarzona z danym podmiotem. Jest to kwestia, kt贸rej na wsp贸艂czesnym rynku nie wolno zaniedba膰, daj膮c si臋 wyprzedzi膰 silnej i wszechobecnej konkurencji. Dzi臋ki skutecznej kampanii Content Marketingowej mo偶na zawsze by膰 o krok przed ni膮, zar贸wno na rynku lokalnym, jak i wi臋kszym np. og贸lnokrajowym, co na pewno wp艂ynie na stale rosn膮ce wymierne zyski finansowe.

Dotarcie do konkretnej, docelowej grupy odbiorc贸w

Tekst opublikowany na firmowej stronie internetowej mo偶e mie膰 r贸偶ny charakter np. poradnikowy lub reklamowy, ale jedno zadanie, dotarcie z przekazywanymi informacjami do konkretnej, docelowej i z g贸ry okre艣lonej grupy odbiorc贸w. Ka偶da osoba wchodz膮ca na tak膮 stron臋 jest przecie偶 potencjalnym klientem, dlatego prezentowane tre艣ci powinny by膰 dok艂adnie dopasowane do tego, co szuka, a w takim przypadku warto wzi膮膰 pod uwag臋 zapytania, jakie wpisuje w wyszukiwark臋, najcz臋艣ciej Google. Mo偶na da膰 mu gotowe rozwi膮zanie nurtuj膮cego go problemu w postaci praktycznego poradnika czy wyczerpuj膮cy opis produktu maj膮cy zach臋ci膰 go do dokonania zakupu, je艣li akurat przegl膮da stron臋 sklepu internetowego. Jak wida膰, przygotowuj膮c odpowiednie tre艣ci, mo偶na do niego dotrze膰 praktycznie na ka偶dym etapie jego procesu decyzyjnego, a nawet mie膰 istotny wp艂yw na podj臋cie ostatecznej decyzji.

Zyskanie cennego statusu eksperta i wi臋ksza lojalno艣膰 klient贸w

Prezentowanie na swojej stronie ciekawych, przyci膮gaj膮cych uwag臋 i przekazuj膮cych warto艣ciowe informacje tekst贸w ma jeszcze jedn膮, niepodwa偶aln膮 zalet臋. Jest ni膮 zyskanie cennego statusu eksperta w danej dziedzinie, zwi膮zanej zazwyczaj z profilem dzia艂alno艣ci firmy. Znaczenia tego nie da si臋 zbagatelizowa膰, a naj艂atwiej uzyska膰 za pomoc膮 bloga b臋d膮cego cz臋艣ci膮 witryny firmowej. Warto na nim zamieszcza膰 eksperckie teksty prezentuj膮ce np. spos贸b u偶ycia sprzedawanych produkt贸w, ich wady i zalety, czy korzy艣ci z oferowanych us艂ug. Ich napisaniem powinni zaj膮膰 si臋 profesjonalni copywriterzy, tacy jak ci, z kt贸rymi wsp贸艂pracujemy i musz膮 by膰 oparte wy艂膮cznie na wiarygodnych i sprawdzonych 藕r贸d艂ach. Blog firmowy umo偶liwia r贸wnie偶 nawi膮zanie kontaktu z czytelnikami, do czego s艂u偶y do艂膮czony do wpis贸w system komentarzy. Ka偶dy czytelnik mo偶e na bie偶膮co przekazywa膰 swoje uwagi, a odpowiadaj膮c na nie, dostajemy mo偶liwo艣膰 jeszcze dok艂adniejszego dopasowania tre艣ci do jego wymaga艅, z on odwdzi臋cza si臋 wieloletni膮 wsp贸艂prac膮 i lojalno艣ci膮. Status eksperta procentuje tak偶e pozyskaniem warto艣ciowych link贸w umieszczanych na stronach odbiorc贸w, czy na ich profilach na popularnych portalach spo艂eczno艣ciowych, co wi膮偶e si臋 z kolejn膮 zalet膮 Content Marketingu, przedstawion膮 poni偶ej.

Efektywniejsze pozycjonowanie strony firmowej

Nawet najlepiej zrobiona strona firmowa wymaga w dzisiejszych czasach pozycjonowania, a pod tym poj臋ciem rozumiemy og贸艂 czynno艣ci maj膮cych na celu jej optymalizacj臋 zapewniaj膮c膮 jak najwy偶sze miejsce w rankingu Google. Jednym z najwa偶niejszych czynnik贸w to umo偶liwiaj膮cych s膮 w艂a艣nie wysokiej jako艣ci, warto艣ciowe i unikalne tre艣ci, kt贸rych ocen膮 oraz interpretacj膮 zajmuj膮 si臋 roboty wyszukiwarki. Teksty musz膮 by膰 pisane dok艂adnie wed艂ug jej wytycznych, otrzymanych z pomoc膮 programu Surfer SEO, z kt贸rego korzystaj膮 wszyscy nasi autorzy. Dobieramy do nich tak偶e odpowiednie frazy i s艂owa kluczowe, gwarantuj膮ce najwy偶sz膮 konwersj臋, a do ich sprawdzenia wykorzystujemy narz臋dzie Ahrefs.com, stosowane zar贸wno przez copywriter贸w, jak i specjalist贸w od pozycjonowania.

Co obejmuje oferta Seospace w zakresie Content Marketingu?

Ka偶de zlecenie na napisanie tekstu, niezale偶nie od jego d艂ugo艣ci czy tematyki, traktujemy indywidualnie, podchodz膮c do niego z nale偶yt膮 uwag膮. Nasza oferta obejmuje wszystkie rodzaje tre艣ci oraz szereg innych us艂ug z tym zwi膮zanych, a decyduj膮c si臋 na wsp贸艂prace z Seospace, mo偶na liczy膰 na:

  • kompleksowy audyt wszystkich tre艣ci umieszczonych na stronie firmowej albo sprawdzenie pojedynczych tekst贸w zgodnie ze zleceniem klienta. Sprawdzimy ich warto艣膰 merytoryczn膮, przeanalizujemy pod k膮tem b艂臋d贸w interpunkcyjnych, stylistycznych i ortograficznych, a tak偶e pod k膮tem SEO, czyli pozycjonowania. W razie potrzeby dokonamy niezb臋dnych modyfikacji, tak aby strona zyska艂a wy偶sz膮 pozycj臋 w Google;
  • sprawdzenie unikalno艣ci tre艣ci, czy nie zosta艂y one zduplikowane na innych, konkurencyjnych stronach, co tak偶e mo偶e negatywnie odbija膰 si臋 na miejscu w rankingu wyszukiwarki;
  • najlepsze rozwi膮zania dotycz膮ce zmiany tre艣ci publikowanych w r贸偶nych cz臋艣ciach firmowego serwisu, zgodne z uzyskanymi zaleceniami SEO, obejmuj膮ce zar贸wno stron臋 g艂贸wn膮, jak i poszczeg贸lne podstrony oraz blog firmowy;
  • prowadzenie i aktualizowanie na bie偶膮co takiego bloga, regularne wpisy eksperckie, interesuj膮ce i przyci膮gaj膮ce stale rosn膮c膮 liczb臋 czytelnik贸w, monitorowanie i wprowadzanie ewentualnych korekt i zmian zgodnie z uwagami w艂a艣ciciela strony;
  • wysokiej jako艣ci opisy produkt贸w i us艂ug stanowi膮ce wystarczaj膮c膮 zach臋t臋 do dokonania zakup贸w;
  • znalezienie i dobranie odpowiednich s艂贸w kluczowych, ich odpowiednie u偶ycie w tek艣cie oraz zastosowanie linkowania wewn臋trznego, dzi臋ki kt贸remu mo偶na 艂atwo porusza膰 si臋 w obr臋bie danego serwisu, a roboty wyszukiwarki bez problemu zindeksuj膮 wszystkie znajduj膮ce si臋 w nim tre艣ci.

Content Marketing 鈥 jak mo偶emy go zdefiniowa膰

Poj臋cie content marketing od 2001 roku sta艂o si臋 nieod艂膮czn膮 cz臋艣ci膮 procesu przygotowywania tre艣ci na strony internetowe, a teraz, w dobie wszechobecnej konkurencji niemal w ka偶dej bran偶y, jego znaczenie jeszcze wzros艂o. Definiuj膮c content marketing, mo偶na powiedzie膰, 偶e jest to starannie zaplanowana i konsekwentnie realizowana strategia marketingowa, kt贸rej najwa偶niejszym elementem jest tworzenie i publikowanie wysokiej jako艣ci tre艣ci, pe艂nych warto艣ciowych informacji, pozwalaj膮cych na dotarcie do okre艣lonej wcze艣niej docelowej grupy odbiorc贸w (klient贸w), pozyskanie jej i utrzymanie przez d艂u偶szy czas. Stosuje si臋 j膮 zw艂aszcza w przypadku firm, handlowych, produkcyjnych lub us艂ugowych, dla kt贸rych sta艂a grupa klient贸w przek艂ada si臋 automatycznie na wymierne, wysokie zyski. Podsumowuj膮c, mo偶na upro艣ci膰 to poj臋cie, sprowadzaj膮c je do trzech najwa偶niejszych zagadnie艅, jakimi si臋 zajmuje, czyli:

  • prezentowania poprzez stron臋 warto艣ciowych tre艣ci, maj膮cych przyci膮gn膮膰 jak najwi臋ksz膮 grup臋 odbiorc贸w;
  • przyci膮gni臋cie w ten spos贸b ich uwagi, co w przypadku witryny firmowej mo偶e zaowocowa膰 d艂ugotrwa艂膮 wsp贸艂prac膮;
  • zbudowanie 艣wiadomo艣ci marki czy produktu, zwi臋kszenie zaanga偶owania i lojalno艣ci klient贸w, do kt贸rych one trafiaj膮.

Content marketing 鈥 rodzaje publikowanych tre艣ci

Skuteczny content marketing mo偶e przybiera膰 r贸偶ne formy i nie jest to wbrew powszechnie panuj膮cym opiniom, tylko posta膰 tekstu. Mimo 偶e jego znaczenia nadal nie da si臋 zbagatelizowa膰, to r贸wnie偶 ten spos贸b prowadzenia kampanii marketingowej idzie z duchem czasu i na stronach internetowych znajduj膮 swoje zastosowanie nast臋puj膮ce, najwa偶niejsze rodzaje tre艣ci:

1. Tekst poradnikowy

Zdecydowanie najpopularniejszy i najcz臋艣ciej spotykany, przede wszystkim ze wzgl臋du na uniwersalno艣膰 zastosowania praktycznie w ka偶dej bran偶y, daj膮cy u偶ytkownikowi przejrzy艣cie podane wyja艣nienia nurtuj膮cego go problemu. Stosuj膮c ten typ content marketingu mo偶na dzi臋ki niemu osi膮gn膮膰 wielorakie cele:

Tablica z napisem Content Marketing
  • ruch z zastosowania pozycjonowania long tail, z u偶yciem rozbudowanych fraz kluczowych w du偶ym stopniu odpowiadaj膮cych zapytaniom internaut贸w;
  • skuteczny link building, pozwalaj膮cy zdoby膰 wiele warto艣ciowych link贸w pochodz膮cych mi臋dzy innymi z for贸w tematycznych, w sytuacji, kiedy opublikowany poradnik zyska status tekstu eksperckiego i wiele os贸b b臋dzie si臋 do niego odwo艂ywa膰;
  • branding, czyli budowa pozytywnego wizerunku promowanej marki, utrwalenie go w pami臋ci odbiorc贸w.
  • Ciekaw膮 form膮 poradnikow膮, z jak膮 mo偶emy coraz cz臋艣ciej zetkn膮膰 si臋 na wielu portalach, s膮 infografiki, pokazuj膮ce nawet najbardziej skomplikowane informacje w wyj膮tkowo przyst臋pny i zrozumia艂y spos贸b.

2. Lista

Nazywana te偶 list膮 鈥瀟op鈥, umiejscowiona zawsze na pocz膮tku tekstu, umo偶liwiaj膮ca szybkie zapoznanie si臋 z tre艣ci膮 nawet bardzo d艂ugich artyku艂贸w, co robi si臋 czytaj膮c po prostu ich tytu艂 oraz tworz膮ce go kolejne punkty. Listy pozwalaj膮 r贸wnie偶 na w艂a艣ciwe uporz膮dkowanie tre艣ci, mog膮 by膰 tworzone pod k膮tem profesjonalist贸w z danej bran偶y, lub mie膰 charakter czysto rozrywkowy, a dla urozmaicenia do ka偶dego puntu mo偶na do艂膮czy膰 dopasowan膮 tematycznie grafik臋, a nawet video. Ten typ tre艣ci tak偶e bierze udzia艂 w budowaniu pozytywnego wizerunku i rozpoznawalno艣ci firmy, marki czy produktu.

3. Evergreen content

Jak sama nazwa wskazuje, jest to tre艣膰 okre艣lana spo偶ywczym terminem d艂ugiej przydatno艣ci do spo偶ycia, zawsze mog膮ca przekazywa膰 istotne informacje dla odbiorcy, niezale偶nie czy teraz, czy nawet za kilka lat. Evergreen content mo偶e mie膰 posta膰 nie tylko artyku艂u na dany temat, ale i wywiadu, a nawet materia艂u video, maj膮cych ponadczasowy charakter, dzi臋ki czemu uzyskamy:

  • zwi臋kszenie ruchu organicznego pochodz膮cego bezpo艣rednio z wynik贸w wyszukiwania, przy dok艂adnym dopasowaniu publikowanych tre艣ci do wszystkich wymog贸w ich odbiorc贸w;
  • branding;
  • link building;
  • znacz膮cy udzia艂 w procesie pozycjonowania strony, szczeg贸lnie je艣li pod publikowanymi tre艣ciami dodamy mo偶liwo艣膰 zamieszczania komentarzy.

4. News i newsletter

Mo偶na je nazwa膰 przeciwie艅stwem evergreen contentu, a ich najwa偶niejsz膮 cech膮 jest aktualno艣膰 wszystkich przekazywanych informacji. Tego typu teksy mog膮 by膰 nie tylko najnowszymi wiadomo艣ciami z danej dziedziny, ale r贸wnie cz臋sto maj膮 te偶 form臋 ci膮gle aktualizowanego poradnika, lecz w obu przypadkach podstawowym celem ich u偶ycia jest zwi臋kszenie odwiedzin zamieszczaj膮cej je strony. Dzieje si臋 tak dzi臋ki skutecznemu budowaniu du偶ej spo艂eczno艣ci skupionej wok贸艂 takiej witryny, a publikuj膮c tre艣ci wzbudzaj膮ce zainteresowanie, cz臋sto i kontrowersyjne w swojej tematyce, mo偶na dodatkowo zyska膰 odzew w najwa偶niejszych mediach spo艂eczno艣ciowych np. na Facebooku. Newsletter jest z kolei skutecznym sposobem prezentowania korzystaj膮cym z niego subskrybentom wszystkich zmian zachodz膮cych w naszej firmie, a w przypadku np. sklep贸w internetowych umo偶liwia szybkie zapoznanie si臋 klient贸w z najnowsz膮, aktualizowan膮 na bie偶膮co ofert膮 produkt贸w.

5. Materia艂 video

Mo偶na go publikowa膰 nie tylko na stronie, ale r贸wnie偶 w takich serwisach jak wspomniany Facebook albo YouTube, wa偶ne jednak, aby jego tematyka by艂a jak naj艣ci艣lej zwi膮zana z tym, co prezentujemy na swojej witrynie, w tym i z bran偶膮, w kt贸rej prowadzimy dzia艂alno艣膰. Publikowanie regularnie wysokiej jako艣ci film贸w na YouTube mo偶e sprawi膰, 偶e zyskaj膮 wysok膮 pozycj臋 w wynikach wyszukiwania Google, co prze艂o偶y si臋 automatycznie na zwi臋kszenie ruchu organicznego, a podobne efekty mog膮 przynie艣膰 materia艂y prezentowane w social mediach. Dobrym rozwi膮zaniem jest prezentowanie ciekawych poradnik贸w video albo prezentacji multimedialnych, zawsze przyci膮gaj膮cych uwag臋 i zwi臋kszaj膮cych atrakcyjno艣膰 strony.

6. Recenzje

Pod tym poj臋ciem rozumiemy zazwyczaj mniej lub bardziej konstruktywn膮 krytyk臋 film贸w, ksi膮偶ek, muzyki czy spektakli teatralnych, jednak mo偶e ono oznacza膰 tak膮 sam膮 ocen臋 marki, firmy, czy oferowanych przez ni膮 produkt贸w lub us艂ug, jakie znajdziemy na jej stronie internetowej. Jest to sprawdzony i cz臋sto wykorzystywany spos贸b na przyci膮gni臋cie du偶ej liczby u偶ytkownik贸w, zazwyczaj zainteresowanych czytaniem tego typu tre艣ci, a wielu z nich zostawia r贸wnie偶 swoj膮 opini臋 w postaci komentarzy. Umiej臋tnie przygotowane recenzje to najlepsza droga do utrzymania raz zyskanego ich odbiorcy i w pewnym stopniu kszta艂towanie jego postawy jako potencjalnego klienta. Mo偶emy te偶 uzyska膰 cenny status eksperta, publikuj膮c teksty 艣wiadcz膮ce o du偶ej wiedzy i do艣wiadczeniu w danej dziedzinie, najlepiej zwi膮zanej z bran偶膮, w jakiej dzia艂amy. Procentuje to nie tylko budowaniem zaufania klienta, lecz zyskujemy w ten spos贸b r贸wnie偶 warto艣ciowe linki na jego stronie, blogu, profilu w social mediach czy internetowych forach dyskusyjnych.

7. E-booki i raporty

呕yjemy w czasach, w kt贸rych ca艂kowicie zmieni艂o si臋 podej艣cie do kwestii czytania jakichkolwiek tekst贸w i ich wersj臋 papierow膮 coraz cz臋艣ciej zast臋puj膮 e-booki, czytane na komputerze, albo popularnych urz膮dzeniach mobilnych, smartfonach i tabletach. Ich najwi臋ksz膮 zalet膮 jest mo偶liwo艣膰 zaprezentowania du偶ych ilo艣ci przydatnych informacji, jednak decyduj膮c si臋 na nie, trzeba te偶 liczy膰 si臋 z pewnymi wadami, a najpowa偶niejsze to spore koszty i d艂ugi czas przygotowania. Patrz膮c jednak na warto艣膰 przenoszonych za ich po艣rednictwem informacji, bran偶ow膮 lub edukacyjn膮, mog膮 one zwr贸ci膰 si臋 bardzo szybko. Podobn膮 funkcj臋 spe艂niaj膮 raporty, umo偶liwiaj膮ce wykonanie dok艂adnej analizy np. prowadzonej dzia艂alno艣ci i jej precyzyjne podsumowanie, a ich wysoka warto艣膰 merytoryczna przek艂ada si臋 na zbudowanie korzystnego wizerunku eksperta w swojej bran偶y.

8. Rekomendacje

S艂owo rekomendowa膰 prawid艂owo kojarzy nam si臋 ze s艂owem poleca膰 i rzeczywi艣cie tego typu tre艣ci, tak偶e b臋d膮ce istotn膮 cz臋艣ci膮 content marketingu, maj膮 to w艂a艣nie na celu. Nazywa si臋 je inaczej egobait i ich najwa偶niejszym zadaniem jest nak艂onienie okre艣lonej grupy odbiorc贸w, koniecznie aktywnych w mediach spo艂eczno艣ciowych, do pewnych dzia艂a艅 zwi膮zanych np. z udost臋pnieniem innych tre艣ci, pochodz膮cych mi臋dzy innymi z naszej strony firmowej.

9. White paper

Jest to specjalnie przygotowany ekspercki artyku艂, szczeg贸艂owo i wyczerpuj膮co opisuj膮cy dane zagadnienie np. profil firmy, specyfik臋 jej dzia艂alno艣ci czy kompleksow膮 ofert臋, pomagaj膮cy najskuteczniej w budowie eksperckiego wizerunku firmy, a tego typu artyku艂y warto tak偶e promowa膰, po to, aby dotar艂y do jak najwi臋kszej liczby odbiorc贸w. To kolejny element pozwalaj膮cy w stosunkowo kr贸tkim czasie uzyska膰 status cenionego eksperta, specjalisty, na kt贸rego opinie warto si臋 powo艂ywa膰.

10. Referencje klient贸w

Kt贸re naszym zdaniem bezdyskusyjnie powinny znale藕膰 si臋 na ka偶dej stronie firmowej, pokazuj膮ce przede wszystkim spos贸b, w jaki oceniaj膮 nasz膮 dzia艂alno艣膰 najwa偶niejsi klienci. Referencje to jednocze艣nie najlepsza reklama prowadzonej dzia艂alno艣ci, rzeczywiste, faktyczne opinie na jej temat, kt贸rych nie zast膮pi 偶adna, nawet kosztowna kampania reklamowa.

Content marketing 鈥 co SEOSPACE oferuje dla swoich Klient贸w

Wysokiej jako艣ci tre艣ci na stron臋, niezale偶nie od ich rodzaju, s膮 obecnie nieod艂膮czn膮 cz臋艣ci膮 skutecznego pozycjonowania i mi臋dzy innymi dlatego warto inwestowa膰 w ich odpowiednie przygotowanie. Warto艣ciowe tre艣ci to najlepszy spos贸b na zdobycie wielu u偶ytkownik贸w, kt贸rzy mog膮 z czasem sta膰 si臋 potencjalnymi klientami naszej firmy, a ponadto skutecznie zwi臋kszaj膮 ruch na stronie, co pozwala zawsze wyprzedza膰 istniej膮c膮 siln膮 konkurencj臋, na ka偶dym rynku, globalnym czy lokalnym.

Nasi specjali艣ci zadbaj膮, aby pisane przez nich teksty spe艂nia艂y nie tylko wymagania klient贸w, niekiedy bardzo specyficzne czy czytelnik贸w, ale i wszystkie wytyczne Google, wiedz膮c, jak du偶e znaczenie maj膮 w艂a艣ciwie u偶yte nag艂贸wki, s艂owa kluczowe czy odpowiednie formatowanie publikowanego tekstu. Przygotowuj膮c je, skupiamy si臋 przede wszystkim na potrzebach klienta, zadaj膮c pytania, co jest istotne z punktu widzenia prowadzonej przez niego dzia艂alno艣ci i dopiero na podstawie takich uzyskanych informacji planujemy maj膮c膮 przynie艣膰 pozytywne efekty kampani臋 content marketingu. 艁膮czymy w niej dwa najistotniejsze elementy, w艂a艣nie wysokiej jako艣ci tre艣ci oraz naturalne linki pozwalaj膮ce szybko do niej dotrze膰. Umiej臋tnie optymalizujemy te偶 wszystkie wcze艣niejsze teksty znajduj膮ce si臋 na stronie, aktualizuj膮c je zgodnie z najnowszymi wymaganiami Google i w艂a艣ciciela witryny, oraz umieszczaj膮c w nich linki wewn臋trzne prowadz膮ce czytelnik贸w do nowych wpis贸w.

Zobacz tak偶e: Audyt SEO