Content Marketing

Jakie korzy┼Ťci daje Content Marketing?

Jest skuteczniejszy od tradycyjnego marketingu
Content marketing generuje 3 razy wi─Öcej potencjalnych klient├│w ni┼╝ tradycyjny marketing przy tym samym bud┼╝ecie.┬╣ Korzy┼Ťci dla firmy korzystaj─ůcej z tego typu promocji s─ů wi─Öc oczywiste i przek┼éadaj─ůce si─Ö na jej wymierne, finansowe zyski.
Mniej nachalny, lepiej pozostaje w pami─Öci klient├│w
78% konsument├│w woli dowiedzie─ç si─Ö o firmie za pomoc─ů artyku┼é├│w ni┼╝ reklam.┬╣ Kogo z nas nie irytuj─ů wyskakuj─ůce reklamy w momencie gdy chcemy co┼Ť znale┼║─ç? A mo┼╝e lepiej by─ç po tej drugiej stronie? Dostarczy─ç u┼╝ytkownikowi warto┼Ť─ç a przy okazji zaprezentowa─ç sw├│j produkt kt├│ry oka┼╝e mu si─Ö pomocny.
Zwi─Öksza zaufanie i rozpoznawalno┼Ť─ç marki
Podstaw─ů prawid┼éowej wsp├│┼épracy z klientem, jest zyskanie jego zaufania, co skutkuje nawi─ůzaniem d┼éugotrwa┼éych relacji biznesowych, korzystnych dla obu stron. R├│wnie wa┼╝na jest rozpoznawalno┼Ť─ç oferowanej przez firm─Ö marki, kt├│ra powinna na sta┼ée zapa┼Ť─ç w pami─Ö─ç klienta, a oba te czynniki zapewnia w┼éa┼Ťciwie przeprowadzona kampania content marketingowa.
Zwi─Öksza generowanie lead├│w i sprzeda┼╝ bezpo┼Ťredni─ů
Warto┼Ťciowe i dobrze napisane tre┼Ťci sprawiaj─ů, ┼╝e klient ch─Ötniej skorzysta z promowanych przez Ciebie us┼éug czy produkt├│w. Content marketing mo┼╝e przyczyni─ç si─Ö do sprzeda┼╝y bezpo┼Ťredniej lub generowania lead├│w w formie zapyta┼ä ofertowych, zapis├│w na newsletter.

Content Marketing

Poznaj nasz sprawdzony proces tworzenia strategii zwi─Ökszania sprzeda┼╝y dzi─Öki content marketingowi.

Pisanie tekst├│w w innych j─Özykach?

Teksty tworzymy w j─Özyku polskim, lecz na ┼╝yczenie zamawiaj─ůcego mog─ů zosta─ç przet┼éumaczone na j─Özyk angielski, francuski, niemiecki, niderlandzki, w┼éoski, hiszpa┼äski i portugalski. Posiadamy tak┼╝e do┼Ťwiadczenie SEO na tych rynkach, co mo┼╝e okaza─ç si─Ö niezwykle przydatne dla Twojego biznesu.

Content Marketing na laptopie

Content Marketing ÔÇô jakie najwa┼╝niejsze korzy┼Ťci daje dla Twojej firmy

Profesjonalnie przygotowane, wysokiej jako┼Ťci tre┼Ťci, merytoryczne i wolne od b┼é─Öd├│w od zawsze towarzyszy┼éy niemal ka┼╝dej stronie internetowej, a witryny firmowe po prostu nie mog─ů si─Ö bez nich obej┼Ť─ç. Ich publikacja, jako element szerszej i starannie prowadzonej kampanii Content Marketingowej, niesie ze sob─ů wiele korzy┼Ťci dla danego podmiotu gospodarczego, spo┼Ťr├│d kt├│rych szczeg├│lnie warte podkre┼Ťlenia to:

Kreacja pozytywnego wizerunku firmy i wzrost zaufania do oferowanych przez ni─ů produkt├│w

Ka┼╝dej firmie, niezale┼╝nie od jej wielko┼Ťci czy bran┼╝y, w jakiej prowadzi swoj─ů dzia┼éalno┼Ť─ç, powinno zale┼╝e─ç na zbudowaniu pozytywnego wizerunku w oczach potencjalnych klient├│w. S┼éu┼╝y do tego w┼éa┼Ťnie Content Marketing, obejmuj─ůcy tak┼╝e fachowe, merytoryczne teksty przygotowane przez naszych specjalist├│w, copywriter├│w i content writer├│w, zgodnie z wymaganiami i wszelkimi sugestiami zlecaj─ůcego. Tak napisane tre┼Ťci u┼éatwiaj─ů kreacj─Ö wizerunku zapadaj─ůcego w pami─Ö─ç odbiorcy i zwi─Ökszenie jego zaufania do marki oraz oferuj─ůcej go firmy. Nazwa marki wraz z jej w┼éa┼Ťciwo┼Ťciami, czyli korzy┼Ťciami, pojawia si─Ö w wielu tekstach i jednocze┼Ťnie wielu miejscach w sieci, dzi─Öki czemu szybko staje si─Ö rozpoznawalna i natychmiast kojarzona z danym podmiotem. Jest to kwestia, kt├│rej na wsp├│┼éczesnym rynku nie wolno zaniedba─ç, daj─ůc si─Ö wyprzedzi─ç silnej i wszechobecnej konkurencji. Dzi─Öki skutecznej kampanii Content Marketingowej mo┼╝na zawsze by─ç o krok przed ni─ů, zar├│wno na rynku lokalnym, jak i wi─Ökszym np. og├│lnokrajowym, co na pewno wp┼éynie na stale rosn─ůce wymierne zyski finansowe.

Dotarcie do konkretnej, docelowej grupy odbiorc├│w

Tekst opublikowany na firmowej stronie internetowej mo┼╝e mie─ç r├│┼╝ny charakter np. poradnikowy lub reklamowy, ale jedno zadanie, dotarcie z przekazywanymi informacjami do konkretnej, docelowej i z g├│ry okre┼Ťlonej grupy odbiorc├│w. Ka┼╝da osoba wchodz─ůca na tak─ů stron─Ö jest przecie┼╝ potencjalnym klientem, dlatego prezentowane tre┼Ťci powinny by─ç dok┼éadnie dopasowane do tego, co szuka, a w takim przypadku warto wzi─ů─ç pod uwag─Ö zapytania, jakie wpisuje w wyszukiwark─Ö, najcz─Ö┼Ťciej Google. Mo┼╝na da─ç mu gotowe rozwi─ůzanie nurtuj─ůcego go problemu w postaci praktycznego poradnika czy wyczerpuj─ůcy opis produktu maj─ůcy zach─Öci─ç go do dokonania zakupu, je┼Ťli akurat przegl─ůda stron─Ö sklepu internetowego. Jak wida─ç, przygotowuj─ůc odpowiednie tre┼Ťci, mo┼╝na do niego dotrze─ç praktycznie na ka┼╝dym etapie jego procesu decyzyjnego, a nawet mie─ç istotny wp┼éyw na podj─Öcie ostatecznej decyzji.

Zyskanie cennego statusu eksperta i wi─Öksza lojalno┼Ť─ç klient├│w

Prezentowanie na swojej stronie ciekawych, przyci─ůgaj─ůcych uwag─Ö i przekazuj─ůcych warto┼Ťciowe informacje tekst├│w ma jeszcze jedn─ů, niepodwa┼╝aln─ů zalet─Ö. Jest ni─ů zyskanie cennego statusu eksperta w danej dziedzinie, zwi─ůzanej zazwyczaj z profilem dzia┼éalno┼Ťci firmy. Znaczenia tego nie da si─Ö zbagatelizowa─ç, a naj┼éatwiej uzyska─ç za pomoc─ů bloga b─Öd─ůcego cz─Ö┼Ťci─ů witryny firmowej. Warto na nim zamieszcza─ç eksperckie teksty prezentuj─ůce np. spos├│b u┼╝ycia sprzedawanych produkt├│w, ich wady i zalety, czy korzy┼Ťci z oferowanych us┼éug. Ich napisaniem powinni zaj─ů─ç si─Ö profesjonalni copywriterzy, tacy jak ci, z kt├│rymi wsp├│┼épracujemy i musz─ů by─ç oparte wy┼é─ůcznie na wiarygodnych i sprawdzonych ┼║r├│d┼éach. Blog firmowy umo┼╝liwia r├│wnie┼╝ nawi─ůzanie kontaktu z czytelnikami, do czego s┼éu┼╝y do┼é─ůczony do wpis├│w system komentarzy. Ka┼╝dy czytelnik mo┼╝e na bie┼╝─ůco przekazywa─ç swoje uwagi, a odpowiadaj─ůc na nie, dostajemy mo┼╝liwo┼Ť─ç jeszcze dok┼éadniejszego dopasowania tre┼Ťci do jego wymaga┼ä, z on odwdzi─Öcza si─Ö wieloletni─ů wsp├│┼éprac─ů i lojalno┼Ťci─ů. Status eksperta procentuje tak┼╝e pozyskaniem warto┼Ťciowych link├│w umieszczanych na stronach odbiorc├│w, czy na ich profilach na popularnych portalach spo┼éeczno┼Ťciowych, co wi─ů┼╝e si─Ö z kolejn─ů zalet─ů Content Marketingu, przedstawion─ů poni┼╝ej.

Efektywniejsze pozycjonowanie strony firmowej

Nawet najlepiej zrobiona strona firmowa wymaga w dzisiejszych czasach pozycjonowania, a pod tym poj─Öciem rozumiemy og├│┼é czynno┼Ťci maj─ůcych na celu jej optymalizacj─Ö zapewniaj─ůc─ů jak najwy┼╝sze miejsce w rankingu Google. Jednym z najwa┼╝niejszych czynnik├│w to umo┼╝liwiaj─ůcych s─ů w┼éa┼Ťnie wysokiej jako┼Ťci, warto┼Ťciowe i unikalne tre┼Ťci, kt├│rych ocen─ů oraz interpretacj─ů zajmuj─ů si─Ö roboty wyszukiwarki. Teksty musz─ů by─ç pisane dok┼éadnie wed┼éug jej wytycznych, otrzymanych z pomoc─ů programu Surfer SEO, z kt├│rego korzystaj─ů wszyscy nasi autorzy. Dobieramy do nich tak┼╝e odpowiednie frazy i s┼éowa kluczowe, gwarantuj─ůce najwy┼╝sz─ů konwersj─Ö, a do ich sprawdzenia wykorzystujemy narz─Ödzie Ahrefs.com, stosowane zar├│wno przez copywriter├│w, jak i specjalist├│w od pozycjonowania.

Co obejmuje oferta Seospace w zakresie Content Marketingu?

Ka┼╝de zlecenie na napisanie tekstu, niezale┼╝nie od jego d┼éugo┼Ťci czy tematyki, traktujemy indywidualnie, podchodz─ůc do niego z nale┼╝yt─ů uwag─ů. Nasza oferta obejmuje wszystkie rodzaje tre┼Ťci oraz szereg innych us┼éug z tym zwi─ůzanych, a decyduj─ůc si─Ö na wsp├│┼éprace z Seospace, mo┼╝na liczy─ç na:

  • kompleksowy audyt wszystkich tre┼Ťci umieszczonych na stronie firmowej albo sprawdzenie pojedynczych tekst├│w zgodnie ze zleceniem klienta. Sprawdzimy ich warto┼Ť─ç merytoryczn─ů, przeanalizujemy pod k─ůtem b┼é─Öd├│w interpunkcyjnych, stylistycznych i ortograficznych, a tak┼╝e pod k─ůtem SEO, czyli pozycjonowania. W razie potrzeby dokonamy niezb─Ödnych modyfikacji, tak aby strona zyska┼éa wy┼╝sz─ů pozycj─Ö w Google;
  • sprawdzenie unikalno┼Ťci tre┼Ťci, czy nie zosta┼éy one zduplikowane na innych, konkurencyjnych stronach, co tak┼╝e mo┼╝e negatywnie odbija─ç si─Ö na miejscu w rankingu wyszukiwarki;
  • najlepsze rozwi─ůzania dotycz─ůce zmiany tre┼Ťci publikowanych w r├│┼╝nych cz─Ö┼Ťciach firmowego serwisu, zgodne z uzyskanymi zaleceniami SEO, obejmuj─ůce zar├│wno stron─Ö g┼é├│wn─ů, jak i poszczeg├│lne podstrony oraz blog firmowy;
  • prowadzenie i aktualizowanie na bie┼╝─ůco takiego bloga, regularne wpisy eksperckie, interesuj─ůce i przyci─ůgaj─ůce stale rosn─ůc─ů liczb─Ö czytelnik├│w, monitorowanie i wprowadzanie ewentualnych korekt i zmian zgodnie z uwagami w┼éa┼Ťciciela strony;
  • wysokiej jako┼Ťci opisy produkt├│w i us┼éug stanowi─ůce wystarczaj─ůc─ů zach─Öt─Ö do dokonania zakup├│w;
  • znalezienie i dobranie odpowiednich s┼é├│w kluczowych, ich odpowiednie u┼╝ycie w tek┼Ťcie oraz zastosowanie linkowania wewn─Ötrznego, dzi─Öki kt├│remu mo┼╝na ┼éatwo porusza─ç si─Ö w obr─Öbie danego serwisu, a roboty wyszukiwarki bez problemu zindeksuj─ů wszystkie znajduj─ůce si─Ö w nim tre┼Ťci.

Content Marketing ÔÇô jak mo┼╝emy go zdefiniowa─ç

Poj─Öcie content marketing od 2001 roku sta┼éo si─Ö nieod┼é─ůczn─ů cz─Ö┼Ťci─ů procesu przygotowywania tre┼Ťci na strony internetowe, a teraz, w dobie wszechobecnej konkurencji niemal w ka┼╝dej bran┼╝y, jego znaczenie jeszcze wzros┼éo. Definiuj─ůc content marketing, mo┼╝na powiedzie─ç, ┼╝e jest to starannie zaplanowana i konsekwentnie realizowana strategia marketingowa, kt├│rej najwa┼╝niejszym elementem jest tworzenie i publikowanie wysokiej jako┼Ťci tre┼Ťci, pe┼énych warto┼Ťciowych informacji, pozwalaj─ůcych na dotarcie do okre┼Ťlonej wcze┼Ťniej docelowej grupy odbiorc├│w (klient├│w), pozyskanie jej i utrzymanie przez d┼éu┼╝szy czas. Stosuje si─Ö j─ů zw┼éaszcza w przypadku firm, handlowych, produkcyjnych lub us┼éugowych, dla kt├│rych sta┼éa grupa klient├│w przek┼éada si─Ö automatycznie na wymierne, wysokie zyski. Podsumowuj─ůc, mo┼╝na upro┼Ťci─ç to poj─Öcie, sprowadzaj─ůc je do trzech najwa┼╝niejszych zagadnie┼ä, jakimi si─Ö zajmuje, czyli:

  • prezentowania poprzez stron─Ö warto┼Ťciowych tre┼Ťci, maj─ůcych przyci─ůgn─ů─ç jak najwi─Öksz─ů grup─Ö odbiorc├│w;
  • przyci─ůgni─Öcie w ten spos├│b ich uwagi, co w przypadku witryny firmowej mo┼╝e zaowocowa─ç d┼éugotrwa┼é─ů wsp├│┼éprac─ů;
  • zbudowanie ┼Ťwiadomo┼Ťci marki czy produktu, zwi─Ökszenie zaanga┼╝owania i lojalno┼Ťci klient├│w, do kt├│rych one trafiaj─ů.

Content marketing ÔÇô rodzaje publikowanych tre┼Ťci

Skuteczny content marketing mo┼╝e przybiera─ç r├│┼╝ne formy i nie jest to wbrew powszechnie panuj─ůcym opiniom, tylko posta─ç tekstu. Mimo ┼╝e jego znaczenia nadal nie da si─Ö zbagatelizowa─ç, to r├│wnie┼╝ ten spos├│b prowadzenia kampanii marketingowej idzie z duchem czasu i na stronach internetowych znajduj─ů swoje zastosowanie nast─Öpuj─ůce, najwa┼╝niejsze rodzaje tre┼Ťci:

1. Tekst poradnikowy

Zdecydowanie najpopularniejszy i najcz─Ö┼Ťciej spotykany, przede wszystkim ze wzgl─Ödu na uniwersalno┼Ť─ç zastosowania praktycznie w ka┼╝dej bran┼╝y, daj─ůcy u┼╝ytkownikowi przejrzy┼Ťcie podane wyja┼Ťnienia nurtuj─ůcego go problemu. Stosuj─ůc ten typ content marketingu mo┼╝na dzi─Öki niemu osi─ůgn─ů─ç wielorakie cele:

Tablica z napisem Content Marketing
  • ruch z zastosowania pozycjonowania long tail, z u┼╝yciem rozbudowanych fraz kluczowych w du┼╝ym stopniu odpowiadaj─ůcych zapytaniom internaut├│w;
  • skuteczny link building, pozwalaj─ůcy zdoby─ç wiele warto┼Ťciowych link├│w pochodz─ůcych mi─Ödzy innymi z for├│w tematycznych, w sytuacji, kiedy opublikowany poradnik zyska status tekstu eksperckiego i wiele os├│b b─Ödzie si─Ö do niego odwo┼éywa─ç;
  • branding, czyli budowa pozytywnego wizerunku promowanej marki, utrwalenie go w pami─Öci odbiorc├│w.
  • Ciekaw─ů form─ů poradnikow─ů, z jak─ů mo┼╝emy coraz cz─Ö┼Ťciej zetkn─ů─ç si─Ö na wielu portalach, s─ů infografiki, pokazuj─ůce nawet najbardziej skomplikowane informacje w wyj─ůtkowo przyst─Öpny i zrozumia┼éy spos├│b.

2. Lista

Nazywana te┼╝ list─ů ÔÇ×topÔÇŁ, umiejscowiona zawsze na pocz─ůtku tekstu, umo┼╝liwiaj─ůca szybkie zapoznanie si─Ö z tre┼Ťci─ů nawet bardzo d┼éugich artyku┼é├│w, co robi si─Ö czytaj─ůc po prostu ich tytu┼é oraz tworz─ůce go kolejne punkty. Listy pozwalaj─ů r├│wnie┼╝ na w┼éa┼Ťciwe uporz─ůdkowanie tre┼Ťci, mog─ů by─ç tworzone pod k─ůtem profesjonalist├│w z danej bran┼╝y, lub mie─ç charakter czysto rozrywkowy, a dla urozmaicenia do ka┼╝dego puntu mo┼╝na do┼é─ůczy─ç dopasowan─ů tematycznie grafik─Ö, a nawet video. Ten typ tre┼Ťci tak┼╝e bierze udzia┼é w budowaniu pozytywnego wizerunku i rozpoznawalno┼Ťci firmy, marki czy produktu.

3. Evergreen content

Jak sama nazwa wskazuje, jest to tre┼Ť─ç okre┼Ťlana spo┼╝ywczym terminem d┼éugiej przydatno┼Ťci do spo┼╝ycia, zawsze mog─ůca przekazywa─ç istotne informacje dla odbiorcy, niezale┼╝nie czy teraz, czy nawet za kilka lat. Evergreen content mo┼╝e mie─ç posta─ç nie tylko artyku┼éu na dany temat, ale i wywiadu, a nawet materia┼éu video, maj─ůcych ponadczasowy charakter, dzi─Öki czemu uzyskamy:

  • zwi─Ökszenie ruchu organicznego pochodz─ůcego bezpo┼Ťrednio z wynik├│w wyszukiwania, przy dok┼éadnym dopasowaniu publikowanych tre┼Ťci do wszystkich wymog├│w ich odbiorc├│w;
  • branding;
  • link building;
  • znacz─ůcy udzia┼é w procesie pozycjonowania strony, szczeg├│lnie je┼Ťli pod publikowanymi tre┼Ťciami dodamy mo┼╝liwo┼Ť─ç zamieszczania komentarzy.

4. News i newsletter

Mo┼╝na je nazwa─ç przeciwie┼ästwem evergreen contentu, a ich najwa┼╝niejsz─ů cech─ů jest aktualno┼Ť─ç wszystkich przekazywanych informacji. Tego typu teksy mog─ů by─ç nie tylko najnowszymi wiadomo┼Ťciami z danej dziedziny, ale r├│wnie cz─Östo maj─ů te┼╝ form─Ö ci─ůgle aktualizowanego poradnika, lecz w obu przypadkach podstawowym celem ich u┼╝ycia jest zwi─Ökszenie odwiedzin zamieszczaj─ůcej je strony. Dzieje si─Ö tak dzi─Öki skutecznemu budowaniu du┼╝ej spo┼éeczno┼Ťci skupionej wok├│┼é takiej witryny, a publikuj─ůc tre┼Ťci wzbudzaj─ůce zainteresowanie, cz─Östo i kontrowersyjne w swojej tematyce, mo┼╝na dodatkowo zyska─ç odzew w najwa┼╝niejszych mediach spo┼éeczno┼Ťciowych np. na Facebooku. Newsletter jest z kolei skutecznym sposobem prezentowania korzystaj─ůcym z niego subskrybentom wszystkich zmian zachodz─ůcych w naszej firmie, a w przypadku np. sklep├│w internetowych umo┼╝liwia szybkie zapoznanie si─Ö klient├│w z najnowsz─ů, aktualizowan─ů na bie┼╝─ůco ofert─ů produkt├│w.

5. Materiał video

Mo┼╝na go publikowa─ç nie tylko na stronie, ale r├│wnie┼╝ w takich serwisach jak wspomniany Facebook albo YouTube, wa┼╝ne jednak, aby jego tematyka by┼éa jak naj┼Ťci┼Ťlej zwi─ůzana z tym, co prezentujemy na swojej witrynie, w tym i z bran┼╝─ů, w kt├│rej prowadzimy dzia┼éalno┼Ť─ç. Publikowanie regularnie wysokiej jako┼Ťci film├│w na YouTube mo┼╝e sprawi─ç, ┼╝e zyskaj─ů wysok─ů pozycj─Ö w wynikach wyszukiwania Google, co prze┼éo┼╝y si─Ö automatycznie na zwi─Ökszenie ruchu organicznego, a podobne efekty mog─ů przynie┼Ť─ç materia┼éy prezentowane w social mediach. Dobrym rozwi─ůzaniem jest prezentowanie ciekawych poradnik├│w video albo prezentacji multimedialnych, zawsze przyci─ůgaj─ůcych uwag─Ö i zwi─Ökszaj─ůcych atrakcyjno┼Ť─ç strony.

6. Recenzje

Pod tym poj─Öciem rozumiemy zazwyczaj mniej lub bardziej konstruktywn─ů krytyk─Ö film├│w, ksi─ů┼╝ek, muzyki czy spektakli teatralnych, jednak mo┼╝e ono oznacza─ç tak─ů sam─ů ocen─Ö marki, firmy, czy oferowanych przez ni─ů produkt├│w lub us┼éug, jakie znajdziemy na jej stronie internetowej. Jest to sprawdzony i cz─Östo wykorzystywany spos├│b na przyci─ůgni─Öcie du┼╝ej liczby u┼╝ytkownik├│w, zazwyczaj zainteresowanych czytaniem tego typu tre┼Ťci, a wielu z nich zostawia r├│wnie┼╝ swoj─ů opini─Ö w postaci komentarzy. Umiej─Ötnie przygotowane recenzje to najlepsza droga do utrzymania raz zyskanego ich odbiorcy i w pewnym stopniu kszta┼étowanie jego postawy jako potencjalnego klienta. Mo┼╝emy te┼╝ uzyska─ç cenny status eksperta, publikuj─ůc teksty ┼Ťwiadcz─ůce o du┼╝ej wiedzy i do┼Ťwiadczeniu w danej dziedzinie, najlepiej zwi─ůzanej z bran┼╝─ů, w jakiej dzia┼éamy. Procentuje to nie tylko budowaniem zaufania klienta, lecz zyskujemy w ten spos├│b r├│wnie┼╝ warto┼Ťciowe linki na jego stronie, blogu, profilu w social mediach czy internetowych forach dyskusyjnych.

7. E-booki i raporty

┼╗yjemy w czasach, w kt├│rych ca┼ékowicie zmieni┼éo si─Ö podej┼Ťcie do kwestii czytania jakichkolwiek tekst├│w i ich wersj─Ö papierow─ů coraz cz─Ö┼Ťciej zast─Öpuj─ů e-booki, czytane na komputerze, albo popularnych urz─ůdzeniach mobilnych, smartfonach i tabletach. Ich najwi─Öksz─ů zalet─ů jest mo┼╝liwo┼Ť─ç zaprezentowania du┼╝ych ilo┼Ťci przydatnych informacji, jednak decyduj─ůc si─Ö na nie, trzeba te┼╝ liczy─ç si─Ö z pewnymi wadami, a najpowa┼╝niejsze to spore koszty i d┼éugi czas przygotowania. Patrz─ůc jednak na warto┼Ť─ç przenoszonych za ich po┼Ťrednictwem informacji, bran┼╝ow─ů lub edukacyjn─ů, mog─ů one zwr├│ci─ç si─Ö bardzo szybko. Podobn─ů funkcj─Ö spe┼éniaj─ů raporty, umo┼╝liwiaj─ůce wykonanie dok┼éadnej analizy np. prowadzonej dzia┼éalno┼Ťci i jej precyzyjne podsumowanie, a ich wysoka warto┼Ť─ç merytoryczna przek┼éada si─Ö na zbudowanie korzystnego wizerunku eksperta w swojej bran┼╝y.

8. Rekomendacje

S┼éowo rekomendowa─ç prawid┼éowo kojarzy nam si─Ö ze s┼éowem poleca─ç i rzeczywi┼Ťcie tego typu tre┼Ťci, tak┼╝e b─Öd─ůce istotn─ů cz─Ö┼Ťci─ů content marketingu, maj─ů to w┼éa┼Ťnie na celu. Nazywa si─Ö je inaczej egobait i ich najwa┼╝niejszym zadaniem jest nak┼éonienie okre┼Ťlonej grupy odbiorc├│w, koniecznie aktywnych w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych, do pewnych dzia┼éa┼ä zwi─ůzanych np. z udost─Öpnieniem innych tre┼Ťci, pochodz─ůcych mi─Ödzy innymi z naszej strony firmowej.

9. White paper

Jest to specjalnie przygotowany ekspercki artyku┼é, szczeg├│┼éowo i wyczerpuj─ůco opisuj─ůcy dane zagadnienie np. profil firmy, specyfik─Ö jej dzia┼éalno┼Ťci czy kompleksow─ů ofert─Ö, pomagaj─ůcy najskuteczniej w budowie eksperckiego wizerunku firmy, a tego typu artyku┼éy warto tak┼╝e promowa─ç, po to, aby dotar┼éy do jak najwi─Ökszej liczby odbiorc├│w. To kolejny element pozwalaj─ůcy w stosunkowo kr├│tkim czasie uzyska─ç status cenionego eksperta, specjalisty, na kt├│rego opinie warto si─Ö powo┼éywa─ç.

10. Referencje klient├│w

Kt├│re naszym zdaniem bezdyskusyjnie powinny znale┼║─ç si─Ö na ka┼╝dej stronie firmowej, pokazuj─ůce przede wszystkim spos├│b, w jaki oceniaj─ů nasz─ů dzia┼éalno┼Ť─ç najwa┼╝niejsi klienci. Referencje to jednocze┼Ťnie najlepsza reklama prowadzonej dzia┼éalno┼Ťci, rzeczywiste, faktyczne opinie na jej temat, kt├│rych nie zast─ůpi ┼╝adna, nawet kosztowna kampania reklamowa.

Content marketing ÔÇô co SEOSPACE oferuje dla swoich Klient├│w

Wysokiej jako┼Ťci tre┼Ťci na stron─Ö, niezale┼╝nie od ich rodzaju, s─ů obecnie nieod┼é─ůczn─ů cz─Ö┼Ťci─ů skutecznego pozycjonowania i mi─Ödzy innymi dlatego warto inwestowa─ç w ich odpowiednie przygotowanie. Warto┼Ťciowe tre┼Ťci to najlepszy spos├│b na zdobycie wielu u┼╝ytkownik├│w, kt├│rzy mog─ů z czasem sta─ç si─Ö potencjalnymi klientami naszej firmy, a ponadto skutecznie zwi─Ökszaj─ů ruch na stronie, co pozwala zawsze wyprzedza─ç istniej─ůc─ů siln─ů konkurencj─Ö, na ka┼╝dym rynku, globalnym czy lokalnym.

Nasi specjali┼Ťci zadbaj─ů, aby pisane przez nich teksty spe┼énia┼éy nie tylko wymagania klient├│w, niekiedy bardzo specyficzne czy czytelnik├│w, ale i wszystkie wytyczne Google, wiedz─ůc, jak du┼╝e znaczenie maj─ů w┼éa┼Ťciwie u┼╝yte nag┼é├│wki, s┼éowa kluczowe czy odpowiednie formatowanie publikowanego tekstu. Przygotowuj─ůc je, skupiamy si─Ö przede wszystkim na potrzebach klienta, zadaj─ůc pytania, co jest istotne z punktu widzenia prowadzonej przez niego dzia┼éalno┼Ťci i dopiero na podstawie takich uzyskanych informacji planujemy maj─ůc─ů przynie┼Ť─ç pozytywne efekty kampani─Ö content marketingu. ┼ü─ůczymy w niej dwa najistotniejsze elementy, w┼éa┼Ťnie wysokiej jako┼Ťci tre┼Ťci oraz naturalne linki pozwalaj─ůce szybko do niej dotrze─ç. Umiej─Ötnie optymalizujemy te┼╝ wszystkie wcze┼Ťniejsze teksty znajduj─ůce si─Ö na stronie, aktualizuj─ůc je zgodnie z najnowszymi wymaganiami Google i w┼éa┼Ťciciela witryny, oraz umieszczaj─ůc w nich linki wewn─Ötrzne prowadz─ůce czytelnik├│w do nowych wpis├│w.

Zobacz tak┼╝e: Audyt SEO