Copywriting

Jakie korzy艣ci daje Copywriting?

Wyr贸偶nienie si臋 na tle coraz silniejszej konkurencji
Nie da si臋 ukry膰, 偶e z siln膮 konkurencj膮 mo偶emy zetkn膮膰 si臋 w ka偶dej bran偶y, dlatego tak wa偶ne jest pozostawanie zawsze krok przed ni膮. Jednym z element贸w to umo偶liwiaj膮cych s膮 wysokiej jako艣ci tre艣ci publikowane na firmowej stronie, o tak samo wysokiej warto艣ci merytorycznej pozwalaj膮cej przyci膮gn膮膰 uwag臋 odbiorcy i daj膮ce mu dok艂adnie takie informacje, jakich poszukuje. Stanowi膮 r贸wnie偶 skuteczn膮 zach臋t臋 do skorzystania z us艂ug prezentuj膮cej je firmy lub zakupu oferowanych przez ni膮 produkt贸w.
Kreacja pozytywnego wizerunku firmy i oferowanej przez ni膮 marki
Dobrze napisany, fachowy, ale i 艂atwy w odbiorze tekst, przyczynia si臋 do kreacji wizerunku publikuj膮cej go firmy, docieraj膮c do docelowej grupy odbiorc贸w i jednocze艣nie potencjalnych klient贸w. Dotyczy to nie tylko samego podmiotu gospodarczego, ale r贸wnie偶 sprzedawanej marki, produktu, kt贸ry udaje si臋 zareklamowa膰 po to, aby na d艂ugo zapad艂 w pami臋膰 odbiorcy. Stanie si臋 wi臋c 艂atwo rozpoznawalny, a taki spos贸b promowania pomaga w realizacji nawet najbardziej ambitnych cel贸w biznesowych.
Nawi膮zanie trwa艂ych relacji biznesowych i zwi臋kszona sprzeda偶
Budowa relacji z klientami to kolejne zadanie realizowane w Seospace przez profesjonalnych copywriter贸w. Stworzone przez nich tre艣ci, warto艣ciowe z punktu widzenia odbiorcy i regularnie aktualizowane, pozwalaj膮 nawi膮za膰 trwa艂膮 relacj臋 biznesow膮 z odbiorc膮. Zyskamy r贸wnie偶 jego lojalno艣膰, a tekst przekazuj膮cy konkretne informacje pozwala tak偶e zyska膰 cenny wizerunek eksperta w danej dziedzinie. Trwa艂e relacje to tak偶e przywi膮zanie klienta do firmy i wi臋ksza sprzeda偶 tego, co mu oferuje.
Lepsza widoczno艣膰 i pozycjonowanie strony tak偶e przek艂adaj膮ce si臋 na zyski firmy
Ka偶dy tekst publikowany na stronie powinien by膰 napisany zgodnie z wytycznymi Google, obejmuj膮cymi jego d艂ugo艣膰, nasycenie s艂owami kluczowymi, odpowiednie formatowanie, zastosowanie nag艂贸wk贸w oraz linkowanie wewn臋trzne. Dzi臋ki pracy copywriter贸w staje si臋 bardziej czytelny dla robot贸w wyszukiwania i mo偶e zaj膮膰 wysokie miejsce w rankingu wyszukiwarki. Przek艂ada si臋 to na jego lepsz膮 widoczno艣膰 na tle konkurencji, rosn膮c膮 liczb臋 odwiedzin i co za tym idzie, zysk贸w firmy.

Copywriting

Poznaj nasz sprawdzony proces tworzenia strategii zwi臋kszania sprzeda偶y dzi臋ki copywritingowi.

1
Okre艣lenie cel贸w i grupy docelowej
Podstaw膮 wszelkich naszych dzia艂a艅 jest okre艣lenie cel贸w jakie maj膮 by膰 osi膮gni臋te dzi臋ki Copywritingowi. W zale偶no艣ci od potrzeb danej firmy dostosowujemy strategi臋, cele i okre艣lamy jaka jest grupa docelowa. Stosujemy podej艣cie oparte o Data Driven Marketing. Ka偶de zlecenie to dla nas sprawa priorytetowa, traktujemy je indywidualnie i przyst臋pujemy do pracy po zebraniu oraz dok艂adnej analizie potrzebnych danych.
2
Tworzenie tre艣ci
Jednym z czynnik贸w warunkuj膮cych skuteczno艣膰 dzia艂a艅 zwi膮zanych z copywritingiem s膮 unikalne, wolne od b艂臋d贸w i merytoryczne tre艣ci publikowane na stronie firmowej. Wp艂ywaj膮c w istotny spos贸b na pozycj臋 strony w rankingu Google, pozwalaj膮 tak偶e wyprzedzi膰 konkurencj臋 w swojej bran偶y. W艂a艣nie dlatego ich przygotowaniem zajmuj膮 si臋 profesjonalni copywriterzy z du偶ym do艣wiadczeniem w tej dziedzinie.
3
Publikacja i promocja
Po publikacji w uzgodnionym 藕r贸dle np. na blogu firmy przyst臋pujemy do promocji, czy to w formie SEO czy dzia艂a艅 PPC. W trakcie kampanii na bie偶膮co monitorujemy jej skuteczno艣膰, ca艂y czas wprowadzaj膮c niezb臋dne modyfikacje, uwzgl臋dniaj膮ce wszystkie uwagi klienta.
4
Analityka i wdro偶enie ulepsze艅
Podpi臋cie 艣ledzenia konwersji pomaga nam dobiera膰 najlepiej konwertuj膮ce s艂owa kluczowe, opr贸cz tego na bie偶膮co analizujemy czy konwersja na stronach jest na dobrym poziomie. W razie potrzeby wdra偶amy ulepszenia w celu poprawy wsp贸艂czynnika konwersji.

Copywriting 鈥 dlaczego warto publikowa膰 warto艣ciowe teksty na swojej stronie firmowej

Jednym z najwa偶niejszych aspekt贸w prowadzenia dzia艂alno艣ci gospodarczej na wsp贸艂czesnym, nowoczesnym i stechnicyzowanym rynku jest szybkie dotarcie z informacjami do jak najwi臋kszej liczby odbiorc贸w. Wykorzystuje si臋 do tego wiele praktycznych dr贸g komunikacji, lecz najszybciej zrobimy to za po艣rednictwem w艂asnej firmowej strony internetowej. Obserwuj膮c rozw贸j r贸偶nych ga艂臋zi gospodarki, z 艂atwo艣ci膮 zauwa偶ymy, 偶e to w艂a艣nie Internet sta艂 si臋 g艂贸wnym 艣rodkiem przekazu. Pot臋gi tego medium nie warto lekcewa偶y膰, korzysta z niego codziennie, i to na r贸偶nych urz膮dzeniach, w tym i mobilnych, najwi臋ksza liczba potencjalnych klient贸w ka偶dej firmy.

Znaczenie copywritingu dla prowadzenia firmy

Wydawa膰 by si臋 mog艂o, 偶e w dobie rozwoju nowoczesnych technik multimedialnych tradycyjne teksty straci艂y na znaczeniu. Nie ma jednak nic bardziej mylnego, s艂owo pisane nadal ma si臋 bardzo dobrze, dlatego klienci tak ch臋tnie korzystaj膮 z us艂ug copywriter贸w, z kt贸rymi wsp贸艂pracujemy w SEOSPACE. Ich praca przyniesie wymierne korzy艣ci ka偶dej firmie, spo艣r贸d kt贸rych warto wymieni膰:

  • wp艂yw na ca艂y proces pozycjonowania witryny firmowej, dzi臋ki czemu staje si臋 ona lepiej widoczna w sieci i dotrze do niej wi臋ksza liczba u偶ytkownik贸w, a ka偶dy z nich mo偶e okaza膰 si臋 cennym kontrahentem. Tworzenie tekst贸w najwy偶szej jako艣ci, przygotowanych zgodnie z wytycznymi Google, sprawi, 偶e strona, staj膮c si臋 bardziej przyjazna dla robot贸w wyszukiwarki, znajdzie si臋 wy偶ej w jej rankingu;
  • mo偶liwo艣膰 skutecznego odr贸偶nienia si臋 od konkurencji istniej膮cej praktycznie w ka偶dej bran偶y, co przy podobnym asortymencie nie jest 艂atwe. Pom贸c mog膮 w艂a艣nie profesjonalnie przygotowane tre艣ci, kt贸rych przekaz oparty na warto艣ci merytorycznej dociera do najszerszego grona odbiorc贸w, ich dok艂adnie sprecyzowanej grupy. Informacje, jakie w ten spos贸b s膮 im dostarczane, u艂atwiaj膮 jednocze艣nie podj臋cie decyzji o ewentualnym zakupie w danym sklepie internetowym, a nie u konkurencji;
  • kreacja pozytywnego wizerunku firmy skutkuj膮ca lepszym jej odbiorem przez stale rosn膮c膮 liczb臋 klient贸w. Odpowiednio przygotowane tre艣ci, pisane z du偶膮 doz膮 fachowo艣ci, lecz jednocze艣nie 艂atwe w odbiorze, to najprostsza droga pozwalaj膮ca skutecznie reklamowa膰 si臋 na coraz bardziej wymagaj膮cym rynku. Promuj膮c w ten spos贸b swoj膮 mark臋, mo偶na liczy膰, 偶e zostanie ona w艂a艣ciwie zapami臋tana i b臋dzie natychmiast rozpoznawana po艣r贸d wielu jej podobnych, znajduj膮cych si臋 cz臋sto w ofercie konkurencji;
  • wzrost zaufania do danej firmy, jedna z podstaw prowadzenia ka偶dego biznesu, umo偶liwiaj膮ca nawi膮zanie d艂ugotrwa艂ych relacji biznesowych, zyskanie lojalno艣ci sta艂ych klient贸w. Prezentuj膮c im teksty przygotowane przez profesjonalist贸w i daj膮ce dok艂adnie takie informacje, jakich potrzebuj膮, oparte na wiarygodnych 藕r贸d艂ach, zyskamy r贸wnie偶 jak偶e cenn膮 opini臋 eksperta. Mog膮c w ten spos贸b tak偶e korzystnie wyr贸偶ni膰 si臋 na tle konkurencji, b臋dziemy niejednokrotnie cytowani na innych stronach czy profilach w popularnych portalach spo艂eczno艣ciowych.

Pisanie tekst贸w, nie takie proste, jak mo偶e si臋 wydawa膰

Laptop na biurku

Patrz膮c na rozmaite tre艣ci umieszczane na stronach internetowych, mo偶e nam si臋 wydawa膰, 偶e w ich tworzeniu nie ma nic trudnego i praktycznie ka偶dy mo偶e sobie z tym poradzi膰. Prawda jest jednak inna, wszystkie publikowane teksty, niezale偶nie od ich d艂ugo艣ci, powinny spe艂nia膰 okre艣lone z g贸ry wymagania, b臋d膮c istotn膮 cz臋艣ci膮 starannie zaplanowanej kampanii reklamowej. Nie jest to proste i w艂a艣nie dlatego przygotowaniem wszystkiego, co znajdzie si臋 na witrynie firmowej i zintegrowanym z ni膮 blogu, musz膮 zaj膮膰 si臋 profesjonali艣ci. Opr贸cz programist贸w czy grafik贸w niezb臋dny b臋dzie w艂a艣nie dobry copywriter, czyli osoba swobodnie operuj膮ca j臋zykiem polskim, umiej膮ca nawet pozornie nieciekawe zagadnienia opisa膰 w pasjonuj膮cy i wci膮gaj膮cy czytelnika spos贸b.

Dobry copywriter, co rozumiemy przez to poj臋cie

Zanim zajmiemy si臋 typowo technicznymi aspektami pracy copywritera, powinni艣my wiedzie膰, kim naprawd臋 jest i sk膮d wzi臋艂a si臋 w naszym s艂owniku ta obco brzmi膮ca i nieprzet艂umaczalna nazwa. Pocz膮tki tego trudnego, ale i satysfakcjonuj膮cego zawodu si臋gaj膮 prze艂omu XIX i XX wieku, kiedy pojawi艂o si臋 zapotrzebowanie na kr贸tkie teksty reklamowe zamieszczane w prasie. Obecnie po tym poj臋ciem mie艣ci si臋 o wiele szerszy zakres obowi膮zk贸w, a najbardziej aktualna i zrozumia艂a definicja m贸wi, 偶e copywriter pisze teksty o charakterze reklamowym, maj膮ce przynie艣膰 okre艣lone korzy艣ci klientowi, u艂atwiaj膮ce promocj臋 jego firmy i oferowanych towar贸w oraz us艂ug.

Oczywi艣cie jak zawsze nie jest to definicja kompletna, a najlepiej skr贸ci膰 j膮 do informacji, 偶e copywriter to osoba umiej膮ca napisa膰 tekst na stron臋 internetow膮 o niemal dowolnej tematyce zgodnie z podanymi wcze艣niej wytycznymi. Musz膮 one spe艂nia膰 jednocze艣nie 艣cis艂e wymagania jako艣ciowe oraz te, stawiane przez roboty wyszukiwarek, przede wszystkim Google, co u艂atwia wspomniane ju偶 pozycjonowanie strony.

Rodzaje tre艣ci, z kt贸rymi trzeba si臋 zmierzy膰

W czasach przed gwa艂townym rozwojem Internetu typowy copywriter musia艂 opanowa膰 przede wszystkim umiej臋tno艣膰 pisania tekst贸w reklamowych, kt贸rych d艂ugo艣膰 si臋ga艂a maksymalnie kilkudziesi臋ciu s艂贸w. Wraz z ekspansj膮 globalnej sieci zacz臋艂o si臋 zmienia膰 zapotrzebowanie na teksty, chocia偶 pocz膮tkowo dominowa艂y tzw. precle, kr贸tkie tre艣ci 艣rednio o d艂ugo艣ci 1000 znak贸w ze spacjami, zawieraj膮ce okre艣lone s艂owo kluczowe. Pisane by艂y w olbrzymich ilo艣ciach i publikowane na specjalnie przygotowanych stronach, kt贸re mia艂y pomaga膰 w pozycjonowaniu konkretnej witryny.

Obecnie jednak nie maj膮 ju偶 praktycznie 偶adnego znaczenia, zast膮pione przez naprawd臋 dobre teksty, pisane przez fachowc贸w korzystaj膮cych z wiarygodnych, sprawdzonych i cz臋sto naukowych 藕r贸de艂. Znacznie zmieni艂a si臋 tak偶e ich d艂ugo艣膰, nierzadko na stronach spotykamy artyku艂y, kt贸rych d艂ugo艣膰 przekracza 15 鈥 20 tys. znak贸w, zdarzaj膮 si臋 jeszcze d艂u偶sze, a wszystkie s膮 pisane zgodnie z konkretnym zam贸wieniem zleceniodawcy. Jednocze艣nie specjalizacji uleg艂 sam zaw贸d copywritera i obecnie dzieli si臋 na kilka kategorii zr贸偶nicowanych przede wszystkim ze wzgl臋du na rodzaj tworzonych tre艣ci.

Typowe teksty, jakie pisze wi臋kszo艣膰 copywriter贸w

Mimo specyfiki i coraz bardziej wyra藕nego podzia艂u kompetencji i umiej臋tno艣ci, ka偶dy, kto chce nazywa膰 siebie copywriterem, musi umie膰 pisa膰 mi臋dzy innymi nast臋puj膮ce tre艣ci:

Teksty reklamowe

Chwal膮ce zalety jakiego艣 produktu albo us艂ugi oferowanych przez zleceniodawc臋. Zazwyczaj przyjmuj膮 posta膰 recenzji, w kt贸rej przedstawia si臋 cechy produktu, cz臋sto w odniesieniu do produkt贸w konkurencji, z kr贸tkim podsumowaniem i wykazaniem najistotniejszych r贸偶nic. Inna, tak samo cz臋sto spotykana forma, to kr贸tkie teksty pisane na bannery reklamowe pojawiaj膮ce si臋 w sieci, stanowi膮ce wa偶ny element kampanii Google Ads.

Artyku艂y na strony internetowe

Tym razem maj膮ce charakter og贸lny, o szerokiej tematyce, w odr贸偶nieniu od np. artyku艂贸w eksperckich. Tego typu wpisy mog膮 stanowi膰 korzystne uzupe艂nienie opis贸w produkt贸w, rozwijaj膮ce i szerzej przedstawiaj膮ce ich najwa偶niejsze cechy czy te偶 prezentuj膮ce zalecany spos贸b u偶ytkowania.

E-maile

Zazwyczaj wchodz膮ce w sk艂ad kampanii reklamowej prowadzonej w poczcie Gmail, poprzez kt贸re mo偶na dotrze膰 do 艣ci艣le okre艣lonej grupy odbiorc贸w zapisanych do newslettera i regularnie przesy艂a膰 im potrzebne informacje.

Specyfika pisania tekst贸w, w jakich specjalizuje si臋 SEO copywriter

W tym miejscu niezb臋dny b臋dzie kr贸tki wst臋p przybli偶aj膮cy nieco specyfik臋 zawodu SEO copywritera. Jego praca jest nieroz艂膮cznie zwi膮zana z samym poj臋ciem SEO (Search Engine Optimization), pod kt贸rym rozumiemy pozycjonowanie stron internetowych, ich optymalizacj臋 pod k膮tem robot贸w Google i innych u偶ywanych na 艣wiecie wyszukiwarek stron. Specyfika tej odmiany copywritingu wymaga, opr贸cz oczywi艣cie samego pisania, wielu specyficznych umiej臋tno艣ci, przede wszystkim wykorzystywania w tekstach odpowiednio dobranych s艂贸w kluczowych. Jeszcze do niedawna by艂y to pojedyncze s艂owa kluczowe, obecnie jednak u偶ywa si臋 rozbudowanych wielocz艂onowych fraz, dok艂adniej odpowiadaj膮cych zapytaniom u偶ytkownik贸w, dzi臋ki kt贸rym mo偶na te偶 liczy膰 na wysok膮 konwersj臋.

Same teksty, wchodz膮ce w sk艂ad tego, co obejmuje SEO copywriting, opr贸cz warto艣ci merytorycznej musz膮 spe艂nia膰 jeszcze inne wymagania, dotycz膮ce zw艂aszcza ich w艂a艣ciwego formatowania. Niezb臋dny jest ich podzia艂 na odr臋bne akapity, oddzielone od siebie okre艣lon膮 liczb膮 nag艂贸wk贸w, z pogrubionymi lub wypunktowanymi najwa偶niejszymi fragmentami. Je艣li za艣 chodzi o rodzaje tekst贸w, nie ma tu wyra藕nych r贸偶nic, chodzi w艂a艣nie o to odpowiednie przygotowanie tre艣ci przed ich publikacj膮, optymalizacj臋 umo偶liwiaj膮c膮 efektywniejsze pozycjonowanie.

Content writer, od kt贸rego pracy zale偶y udana kampania marketingowa

tablet notesy i d艂ugopis

Je艣li zaplanowana kampania reklamowa ma przynie艣膰 zamierzone efekty, musi w niej wzi膮膰 udzia艂 content writer, czyli osoba posiadaj膮ca du偶膮 wiedz臋 zar贸wno o samych dzia艂aniach marketingowych, jak i jego nowszej odmianie, jak膮 z pewno艣ci膮 jest content marketing. Specyfika tego typu copywritingu wymaga opanowania trudnych umiej臋tno艣ci pisania takich przyk艂adowych tekst贸w jak:

Poradniki tematyczne

To ich w艂a艣nie najcz臋艣ciej oczekuj膮 u偶ytkownicy odwiedzaj膮cy dan膮 stron臋 firmow膮, szczeg贸lnie je艣li takie teksty pozwalaj膮 dok艂adniej zapozna膰 si臋 ze wspomnianym rozszerzeniem cech poszczeg贸lnych oferowanych produkt贸w. Poradniki mog膮 mie膰 dwojak膮 form臋, by膰 bezpo艣rednio publikowanymi na stronie, lecz lepszym rozwi膮zaniem jest stworzenie e-booka, najlepiej w postaci pliku PDF, dost臋pnego do pobrania przez odwiedzaj膮cych stron臋.

Artyku艂y o charakterze eksperckim

Umiej臋tno艣膰 ich pisania musz膮 opanowa膰 wszyscy copywriterzy, lecz content writer, przy odpowiednim przygotowaniu, jest w stanie zrobi膰 to tak, aby osi膮gn膮膰 wszystkie zamierzone cele marketingowe. W przypadku wi臋kszo艣ci stron jest to dokonanie z g贸ry okre艣lonej konwersji np. za艂o偶enie konta w sklepie internetowym i zakup oferowanych przez niego towar贸w lub us艂ug. Najlepiej, je艣li ten rodzaj artyku艂贸w staje si臋 cz臋艣ci膮 bloga o charakterze eksperckim, pozwalaj膮cego na skuteczn膮 promocj臋 firmy i budow臋 jej naprawd臋 profesjonalnego wizerunku w oczach potencjalnych klient贸w.

Wywa偶one recenzje produkt贸w

Pisanie tekst贸w obejmuje tak偶e tego typu artyku艂y b臋d膮ce po prostu opisami produkt贸w z oferty zlecaj膮cej to firmy. Je艣li maj膮 stanowi膰 zach臋t臋 do zakupu, to powinny mie膰 zdecydowanie pozytywny wyd藕wi臋k, chocia偶 z chwaleniem ich nie nale偶y przesadza膰, b臋d膮c zawsze obiektywnym, aby nie straci膰 wiarygodno艣ci w oczach odbiorc贸w.

Jak pracuj膮 copywriterzy w SEOSPACE?

To oczywi艣cie tylko przyk艂adowe rodzaje tre艣ci, jakie jest w stanie przygotowa膰 ka偶dy copywriter, z kt贸rym wsp贸艂pracujemy w SEOSPACE. Jest w stanie, bo specjalizuje si臋 we wszystkich trzech odmianach tego trudnego, ale jak偶e pasjonuj膮cego zawodu. Nasi copywriterzy to prawdziwi fachowcy, a w zakres ich umiej臋tno艣ci, opr贸cz tych wymienionych powy偶ej, wchodzi r贸wnie偶:

  • p艂ynne pos艂ugiwanie si臋 j臋zykiem polskim, dzi臋ki czemu tworzenie tekst贸w nie sprawia im 偶adnych problem贸w i przygotowuj膮 tre艣ci 艂atwe w odbiorze, wolne od jakichkolwiek b艂臋d贸w, ortograficznych czy interpunkcyjnych;
  • skuteczne znalezienie w艂a艣ciwych 藕r贸de艂 pozwalaj膮cych napisa膰 tekst o du偶ej wiarygodno艣ci, kt贸rego warto艣ci merytorycznej nie b臋dzie mo偶na nic zarzuci膰;
  • terminowo艣膰 i powa偶ne podej艣cie do swojej pracy i ka偶dy zleceniodawca mo偶e mie膰 pewno艣膰, 偶e zam贸wione przez niego teksty w terminie znajd膮 si臋 na jego stronie internetowej albo zostan膮 mu przes艂ane;
  • otwarto艣膰 na nowe, nawet najtrudniejsze wyzwania, ka偶de traktuj膮 indywidualnie, a du偶e zdolno艣ci komunikacyjne pozwalaj膮 na bie偶膮co kontaktowa膰 si臋 ze zleceniodawc膮 i wprowadza膰 wymagane przez niego poprawki;
  • znajomo艣膰 profesjonalnego oprogramowania, nie tylko u偶ywanego do pisania, ale i do wyszukiwania s艂贸w kluczowych oraz systemu WordPress, z kt贸rego pomoc膮 obs艂ugujemy wi臋kszo艣膰 stron naszych klient贸w.

Du偶膮 wag臋 przywi膮zujemy do samego procesu ich powstawania, przebiegaj膮cego w kilku tak samo istotnych fazach:

1. Rozpoznanie potrzeb klienta

Odbywa si臋 to podczas rozmowy z nim, a wiele informacji uzyskujemy tak偶e drog膮 mailow膮. Mo偶emy wi臋c ustali膰 wszystkie szczeg贸艂y tekst贸w, jakie trzeba napisa膰 i dotyczy to mi臋dzy innymi:

  • bran偶y zleceniodawcy;
  • docelowej grupy, do kt贸rej maj膮 dotrze膰 zawarte w nich informacje;
  • okre艣lonego efektu, jaki maj膮 wywo艂a膰 np. wype艂nienia formularza kontaktowego czy dokonania zakupu.

2. Dob贸r s艂贸w kluczowych

U偶yte w tek艣cie s艂owa kluczowe nie mog膮 by膰 przypadkowe, musz膮 jak najdok艂adniej odpowiada膰 zapytaniom stawianym w Google przez u偶ytkownik贸w i profilowi dzia艂alno艣ci klienta. Nie ograniczamy si臋 do pojedynczych czy zbyt og贸lnych, z艂o偶onych maksymalnie z dw贸ch, trzech wyraz贸w. Stosujemy rozbudowane frazy typu 鈥瀕ong tail鈥, gwarantuj膮ce wysok膮 konwersj臋, efektywniejsze indeksowanie strony i rosn膮c膮 liczb臋 odwiedzin.

3. Analiza tekstu pod k膮tem SEO

Tworzone teksty analizujemy tak偶e pod k膮tem pozycjonowania strony, korzystamy przy tym z takich narz臋dzi, jak Ahrefs i SurferSEO, daj膮cych niezb臋dne wytyczne co do przysz艂ego tekstu lub tego, kt贸ry wymaga modernizacji, obejmuj膮ce:

  • s艂owa kluczowe, jakie trzeba u偶y膰;
  • ilo艣膰 s艂贸w w tek艣cie;
  • ilo艣膰 nag艂贸wk贸w h1, h2 鈥 h6 i ich 艂膮czn膮 d艂ugo艣膰 liczon膮 w s艂owach;
  • ilo艣膰 mo偶liwych pogrubie艅;
  • s艂owa kluczowe u偶yte przez konkurencj臋 i ich konwersj臋.

4. Sprawdzenie poprawno艣ci tekstu

Jak ju偶 wspomnieli艣my, ka偶dy tekst powstaj膮cy w SEOSPACE, przed trafieniem do klienta, przechodzi dok艂adn膮 kontrol臋, sprawdzenie nie tylko jego poprawno艣ci pod k膮tem mo偶liwych b艂臋d贸w ortograficznych, interpunkcyjnych i stylistycznych. Tak samo wa偶na jest dla nas jego unikalno艣膰 i oryginalno艣膰, nigdy nie kopiujemy tre艣ci innych autor贸w, a je艣li chcemy ich zacytowa膰, to tylko za ich zgod膮. Google r贸wnie偶 promuje takie podej艣cie do pisania tekst贸w, co procentuje wy偶sz膮 pozycj膮 w rankingu.

5. Publikacja tekstu na stronie zleceniodawcy

laptop i telefon

Gotowy i sprawdzony tekst mo偶emy przes艂a膰 odbiorcy, a je艣li sobie 偶yczy, to r贸wnie偶 opublikowa膰 na jego stronie internetowej czy blogu. Nasi copywriterzy doskonale znaj膮 WordPress, najcz臋艣ciej u偶ywany CMS, czyli system obs艂ugi tre艣ci, dzi臋ki czemu szybko umieszcz膮 wpis, odpowiednio go sformatuj膮, za艂膮cz膮 zdj臋cia lub obrazki i opublikuj膮. To tak偶e wchodzi w zakres oferowanych przez SEOSPACE us艂ug copywriterskich, zwalniaj膮c z tego obowi膮zku zleceniodawc臋, maj膮cego gwarancj臋 regularnej aktualizacji swojej witryny firmowej.

Jak wida膰, nasze us艂ugi obejmuj膮 tworzenie najbardziej popularnych rodzaj贸w tre艣ci, z kt贸rymi zetkniecie si臋 na wszystkich stronach internetowych. Nasi copywriterzy indywidualnie podchodz膮 do ka偶dego zlecenia, uwzgl臋dniaj膮c w trakcie pracy wszystkie uwagi klienta, gwarantuj膮 te偶 szybkie terminy realizacji i dotrzymanie ich, po to, aby tekst umieszczony na stronie zacz膮艂 przynosi膰 wymierne zyski. Teksty tworzymy w j臋zyku polskim, lecz na 偶yczenie zamawiaj膮cego mog膮 zosta膰 przet艂umaczone na j臋zyk angielski, francuski, niemiecki, niderlandzki, w艂oski, hiszpa艅ski i portugalski.