Copywriting

Skuteczny copywriting, który zwiększa sprzedaż

Jakie korzyści daje Copywriting?

Wyróżnienie się na tle coraz silniejszej konkurencji

Nie da się ukryć, że z silną konkurencją możemy zetknąć się w każdej branży, dlatego tak ważne jest pozostawanie zawsze krok przed nią. Jednym z elementów to umożliwiających są wysokiej jakości treści publikowane na firmowej stronie, o tak samo wysokiej wartości merytorycznej pozwalającej przyciągnąć uwagę odbiorcy i dające mu dokładnie takie informacje, jakich poszukuje. Stanowią również skuteczną zachętę do skorzystania z usług prezentującej je firmy lub zakupu oferowanych przez nią produktów.

Kreacja pozytywnego wizerunku firmy i oferowanej przez nią marki

Dobrze napisany, fachowy, ale i łatwy w odbiorze tekst, przyczynia się do kreacji wizerunku publikującej go firmy, docierając do docelowej grupy odbiorców i jednocześnie potencjalnych klientów. Dotyczy to nie tylko samego podmiotu gospodarczego, ale również sprzedawanej marki, produktu, który udaje się zareklamować po to, aby na długo zapadł w pamięć odbiorcy. Stanie się więc łatwo rozpoznawalny, a taki sposób promowania pomaga w realizacji nawet najbardziej ambitnych celów biznesowych.

Nawiązanie trwałych relacji biznesowych i zwiększona sprzedaż

Budowa relacji z klientami to kolejne zadanie realizowane w Seospace przez profesjonalnych copywriterów. Stworzone przez nich treści, wartościowe z punktu widzenia odbiorcy i regularnie aktualizowane, pozwalają nawiązać trwałą relację biznesową z odbiorcą. Zyskamy również jego lojalność, a tekst przekazujący konkretne informacje pozwala także zyskać cenny wizerunek eksperta w danej dziedzinie. Trwałe relacje to także przywiązanie klienta do firmy i większa sprzedaż tego, co mu oferuje.

Lepsza widoczność i pozycjonowanie strony także przekładające się na zyski firmy

Każdy tekst publikowany na stronie powinien być napisany zgodnie z wytycznymi Google, obejmującymi jego długość, nasycenie słowami kluczowymi, odpowiednie formatowanie, zastosowanie nagłówków oraz linkowanie wewnętrzne. Dzięki pracy copywriterów staje się bardziej czytelny dla robotów wyszukiwania i może zająć wysokie miejsce w rankingu wyszukiwarki. Przekłada się to na jego lepszą widoczność na tle konkurencji, rosnącą liczbę odwiedzin i co za tym idzie, zysków firmy.

Copywriting

Poznaj nasz sprawdzony proces tworzenia strategii zwiększania sprzedaży dzięki copywritingowi.

Określenie celów i grupy docelowej

Podstawą wszelkich naszych działań jest określenie celów jakie mają być osiągnięte dzięki Copywritingowi. W zależności od potrzeb danej firmy dostosowujemy strategię, cele i określamy jaka jest grupa docelowa. Stosujemy podejście oparte o Data Driven Marketing. Każde zlecenie to dla nas sprawa priorytetowa, traktujemy je indywidualnie i przystępujemy do pracy po zebraniu oraz dokładnej analizie potrzebnych danych.

Tworzenie treści

Jednym z czynników warunkujących skuteczność działań związanych z copywritingiem są unikalne, wolne od błędów i merytoryczne treści publikowane na stronie firmowej. Wpływając w istotny sposób na pozycję strony w rankingu Google, pozwalają także wyprzedzić konkurencję w swojej branży. Właśnie dlatego ich przygotowaniem zajmują się profesjonalni copywriterzy z dużym doświadczeniem w tej dziedzinie.

Publikacja i promocja

Treści z odpowiednio dobranymi frazami kluczowymi mają olbrzymie znaczenie do pozycji osiąganej przez stronę, będąc istotnym elementem kampanii content marketingowej. Z użyciem takich programów, jak SurferSEO czy Ahrefs znajdujemy dla nich te słowa, a następnie optymalizujemy je według uzyskanych wskazówek, łącznie ze strukturą tekstu, nagłówkami czy niezbędnymi pogrubieniami. Oferujemy także usługę tworzenia nowych treści, zgodnych z wymaganiami Google, ciekawych, poprawnych gramatycznie oraz stylistycznie i w pełni wyczerpujących zadany temat.

Analityka i wdrożenie ulepszeń

Podpięcie śledzenia konwersji pomaga nam dobierać najlepiej konwertujące słowa kluczowe, oprócz tego na bieżąco analizujemy czy konwersja na stronach jest na dobrym poziomie. W razie potrzeby wdrażamy ulepszenia w celu poprawy współczynnika konwersji.

Copywriting w innych językach?

Teksty tworzymy w języku polskim, lecz na życzenie zamawiającego mogą zostać przetłumaczone na język angielski, francuski, niemiecki, niderlandzki, włoski, hiszpański i portugalski. Posiadamy także doświadczenie SEO na tych rynkach, co może okazać się niezwykle przydatne dla Twojego biznesu.

Content Marketing

Bez profesjonalnie przygotowanych treści nie może obejść się żadna, mająca przynieść pozytywne efekty kampania content marketingowa, dlatego ich przygotowanie warto zlecić naszym copywriterom. Dzięki temu można liczyć na ich wysoką efektywność, dostosowanie do wymogów mechanizmów wyszukiwania Google i faktycznych potrzeb klienta w tym zakresie. Pozwoli to zaistnieć nie tylko na lokalnym, ale i większym rynku, a właściwie prowadzona kampania, wsparta odpowiednimi tekstami, to również wymierne zyski dla reklamującej się w ten sposób firmy.

Zobacz szczegóły

Teksty na strony internetowe

Nasi copywriterzy napiszą praktycznie dowolny tekst na każdy temat zlecony przez klienta. Dokładnie go przeanalizują, wyszukają najlepsze i najbardziej wiarygodne źródła, dzięki czemu stworzą treści najwyższej jakości, przyciągające uwagę dużej liczby odbiorców. Zawsze będą poprawne pod względem stylistycznym, ortograficznym i interpunkcyjnym, stuprocentowo unikalne, a ich wartość sprawi, że natychmiast po publikacji zaczną zarabiać dla Twojej firmy.

Prowadzenie blogów

Blog to obecnie nieodłączna część każdej strony firmowej, pozwalająca nie tylko na publikowanie na niej różnego rodzaju treści, najczęściej artykułów związanych z profilem prowadzonej działalności. Można tu umieszczać recenzje oferowanych produktów, czy opis sposobu ich użycia, rozszerzający to, co znajdziemy np. w instrukcji obsługi. Blog umożliwia również nawiązanie kontaktu z odbiorcą poprzez zintegrowany system komentarzy, na które warto odpowiadać. Pozwala to na bieżąco wprowadzać zmiany, zgodnie z sugestiami przesyłanymi przez czytelników.

Zobacz szczegóły

Opisy produktów do sklepu internetowego

Niezbędne w każdym sklepie internetowym, krótkie, unikalne teksty przekazujące w zwięzły sposób najważniejsze informacje o produkcie. Celem prowadzenia działalności handlowej w sieci jest uzyskanie jak najwyższych przychodów, a jak wykazały badania, dobrze zrobione opisy wpływają na podjęcie decyzji o zakupie u ponad 90% klientów. Dlatego piszemy je w czytelny sposób, używając ogólnie zrozumiałego języka, podkreślając najistotniejsze zalety produktu, jego cechy ważne z punktu widzenia nabywcy. Dbamy także o zoptymalizowanie opisu pod SEO, co wpływa na pozycję strony w rankingu Google.

Artykuły sponsorowane

Ten rodzaj tekstów stanowi jedną ze skuteczniejszych form reklamy, będąc doskonałym sposobem promocji prowadzonej działalności, budowania jej wizerunku, przekazania informacji o produktach lub usługach, wpływającym też na decyzję o zakupie. Artykuły sponsorowane piszemy w neutralny, nienarzucający się czytelnikowi sposób, przedstawiając w nich wyłącznie konkretne informacje, zalety i sposoby wykorzystania danego produktu oraz korzyści, jakie może to przynieść. Tego typu treści, umieszczane w poczytnych serwisach, pomagają również w pozycjonowaniu strony firmowej. Pozwalają między innymi pozyskać wartościowe linki i generować dużą liczbę odwiedzin.

E-booki

Zyskująca coraz większa popularność forma przekazu, elektroniczna wersja drukowanej książki dostępna w formatach umożliwiających jej czytanie na wielu urządzeniach, również mobilnych. E-booki mają zazwyczaj postać poradników z różnych dziedzin, atrakcyjnych wizualnie i wyczerpująco opisujących zadany temat. Takie publikacje, które można pobierać ze strony internetowej, to kolejny element kampanii content marketingowej, budujące pozycję eksperta w dziedzinie, jaką zajmuje się firma, stanowiące cenne kompendium wiedzy.

Zaufali nam

Opinie klientów

Krzysztof Łyżwiński

Psycholog Kliniczno-Sądowy, Certyfikowany Coach oraz Trener Biznesu i Rozwoju Osobistego.

⭐⭐⭐⭐⭐

Współpraca z zespołem SeoSpace to czysta przyjemność. W podejściu do tworzenia strony Eneba Szkolenia Coaching można było zobaczyć w pracy ekipy SeoSpace zaangażowanie, merytoryczne przygotowanie do każdego rozwiązania na stronie oraz bardzo szybkie działanie w realizacji projektu. Kontakt z firma bardzo dobry i otwarty na rozwiązania. Co dawało duży komfort w czasie całej współpracy nad budową strony. Zespół bardzo dostępnym językiem wytłumaczył mi jak obsługiwać zaplecze strony. Co dało mi pełną kontrolę nad zarządzaniem stroną Eneby. Zdecydowanie polecam współpracę z SeoSpace.

enebaszkolenia.pl

Jakub Matyjaśkiewicz

Trener Jakub Matt Siła Oddechu

⭐⭐⭐⭐⭐

Jestem bardzo zadowolony i bardzo wdzięczny za wykonanie mojej nowej strony www specjalistom firmy SEOspace. Wygląd, funkcjonalność i wszystko co mogło, przerosło moje oczekiwania. Wszystko zostało wykonane według mojej wizji i teraz już wiem, że chłopaki są w stanie wykonać na najwyższym poziomie dosłownie to czego klient oczekuje. Moja stara strona, zamieniła się w platformę, która zawiera w sobie wszystko to co sobie wymarzyłem. Nie wiem jak opisać mam swoją wdzięczność. Dziękuję.

silaoddechu.pl

Wojtek Kaczmarski

Ratownik WOPR i instruktor pływania.

⭐⭐⭐⭐⭐

Jestem bardzo zadowolony ze strony internetowej, którą wykonała dla mnie firma Seospace. Kolorystyka i rozkład witryny, zostały świetnie dobrane do mojej branży. Strona zawiera wszystkie elementy, na których mi zależało, a przy tym jest bardzo elegancko wykonana. Polecam wszystkim, którym zależy na porządnej witrynie w rozsądnych pieniądzach.

kaczmarskiwojciech.pl

Mirosław Zegarek

⭐⭐⭐⭐⭐

Z firmą Seospace współpracuję już od dłuższego czasu. Do tej pory korzystałem z usług tworzenia kampanii reklamowych Google. Świetne wyniki zachęciły mnie do zlecenia firmie Seospace wykonanie dla mnie sklepu internetowego. Z czystym sumieniem polecam każdemu, kto oczekuje dużej wiedzy, dobrych pomysłów, generalnie porządnie wykonanej roboty za konkurencyjną stawkę. Na duży plus zasługuje również kontakt - sprawnie, szybko, fachowo

garden-concrete.pl

Aneta Kalbarczyk

Dyrektor Zespołu Niepublicznych Placówek Oświatowych Specjalnych w Radomiu

⭐⭐⭐⭐⭐

Pan Rafał Kita i firma Seospace to profesjonalizm w każdym wydaniu. Wiedza i otwartość zespołu spowodowała, że wszelkie zmiany jakie chcieliśmy zastosować na naszej stronie internetowej bardzo szybko były realizowane. Serdecznie polecam usługi Rafała i firmy Seospace.

* Źródło: https://www.lyfemarketing.com/blog/why-is-content-marketing-important/

Copywriting — dlaczego warto publikować wartościowe teksty na swojej stronie firmowej

Jednym z najważniejszych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej na współczesnym, nowoczesnym i stechnicyzowanym rynku jest szybkie dotarcie z informacjami do jak największej liczby odbiorców. Wykorzystuje się do tego wiele praktycznych dróg komunikacji, lecz najszybciej zrobimy to za pośrednictwem własnej firmowej strony internetowej. Obserwując rozwój różnych gałęzi gospodarki, z łatwością zauważymy, że to właśnie Internet stał się głównym środkiem przekazu. Potęgi tego medium nie warto lekceważyć, korzysta z niego codziennie, i to na różnych urządzeniach, w tym i mobilnych, największa liczba potencjalnych klientów każdej firmy.

Znaczenie copywritingu dla prowadzenia firmy

Wydawać by się mogło, że w dobie rozwoju nowoczesnych technik multimedialnych tradycyjne teksty straciły na znaczeniu. Nie ma jednak nic bardziej mylnego, słowo pisane nadal ma się bardzo dobrze, dlatego klienci tak chętnie korzystają z usług copywriterów, z którymi współpracujemy w SEOSPACE. Ich praca przyniesie wymierne korzyści każdej firmie, spośród których warto wymienić:

  • wpływ na cały proces pozycjonowania strony firmowej, dzięki czemu staje się ona lepiej widoczna w sieci i dotrze do niej większa liczba użytkowników, a każdy z nich może okazać się cennym kontrahentem. Tworzenie tekstów najwyższej jakości, przygotowanych zgodnie z wytycznymi Google, sprawi, że strona, stając się bardziej przyjazna dla robotów wyszukiwarki, znajdzie się wyżej w jej rankingu;
  • możliwość skutecznego odróżnienia się od konkurencji istniejącej praktycznie w każdej branży, co przy podobnym asortymencie nie jest łatwe. Pomóc mogą właśnie profesjonalnie przygotowane treści, których przekaz oparty na wartości merytorycznej dociera do najszerszego grona odbiorców, ich dokładnie sprecyzowanej grupy. Informacje, jakie w ten sposób są im dostarczane, ułatwiają jednocześnie podjęcie decyzji o ewentualnym zakupie w danym sklepie internetowym, a nie u konkurencji;
  • kreacja pozytywnego wizerunku firmy skutkująca lepszym jej odbiorem przez stale rosnącą liczbę klientów. Odpowiednio przygotowane treści, pisane z dużą dozą fachowości, lecz jednocześnie łatwe w odbiorze, to najprostsza droga pozwalająca skutecznie reklamować się na coraz bardziej wymagającym rynku. Promując w ten sposób swoją markę, można liczyć, że zostanie ona właściwie zapamiętana i będzie natychmiast rozpoznawana pośród wielu jej podobnych, znajdujących się często w ofercie konkurencji;
  • wzrost zaufania do danej firmy, jedna z podstaw prowadzenia każdego biznesu, umożliwiająca nawiązanie długotrwałych relacji biznesowych, zyskanie lojalności stałych klientów. Prezentując im teksty przygotowane przez profesjonalistów i dające dokładnie takie informacje, jakich potrzebują, oparte na wiarygodnych źródłach, zyskamy również jakże cenną opinię eksperta. Mogąc w ten sposób także korzystnie wyróżnić się na tle konkurencji, będziemy niejednokrotnie cytowani na innych stronach czy profilach w popularnych portalach społecznościowych.

Pisanie tekstów, nie takie proste, jak może się wydawać

Patrząc na rozmaite treści umieszczane na stronach internetowych, może nam się wydawać, że w ich tworzeniu nie ma nic trudnego i praktycznie każdy może sobie z tym poradzić. Prawda jest jednak inna, wszystkie publikowane teksty, niezależnie od ich długości, powinny spełniać określone z góry wymagania, będąc istotną częścią starannie zaplanowanej kampanii reklamowej. Nie jest to proste i właśnie dlatego przygotowaniem wszystkiego, co znajdzie się na witrynie firmowej i zintegrowanym z nią blogu, muszą zająć się profesjonaliści. Oprócz programistów czy grafików niezbędny będzie właśnie dobry copywriter, czyli osoba swobodnie operująca językiem polskim, umiejąca nawet pozornie nieciekawe zagadnienia opisać w pasjonujący i wciągający czytelnika sposób.

Dobry copywriter, co rozumiemy przez to pojęcie

Zanim zajmiemy się typowo technicznymi aspektami pracy copywritera, powinniśmy wiedzieć, kim naprawdę jest i skąd wzięła się w naszym słowniku ta obco brzmiąca i nieprzetłumaczalna nazwa. Początki tego trudnego, ale i satysfakcjonującego zawodu sięgają przełomu XIX i XX wieku, kiedy pojawiło się zapotrzebowanie na krótkie teksty reklamowe zamieszczane w prasie. Obecnie po tym pojęciem mieści się o wiele szerszy zakres obowiązków, a najbardziej aktualna i zrozumiała definicja mówi, że copywriter pisze teksty o charakterze reklamowym, mające przynieść określone korzyści klientowi, ułatwiające promocję jego firmy i oferowanych towarów oraz usług.

Oczywiście jak zawsze nie jest to definicja kompletna, a najlepiej skrócić ją do informacji, że copywriter to osoba umiejąca napisać tekst na stronę internetową o niemal dowolnej tematyce zgodnie z podanymi wcześniej wytycznymi. Muszą one spełniać jednocześnie ścisłe wymagania jakościowe oraz te, stawiane przez roboty wyszukiwarek, przede wszystkim Google, co ułatwia wspomniane już pozycjonowanie strony.

Rodzaje treści, z którymi trzeba się zmierzyć

W czasach przed gwałtownym rozwojem Internetu typowy copywriter musiał opanować przede wszystkim umiejętność pisania tekstów reklamowych, których długość sięgała maksymalnie kilkudziesięciu słów. Wraz z ekspansją globalnej sieci zaczęło się zmieniać zapotrzebowanie na teksty, chociaż początkowo dominowały tzw. precle, krótkie treści średnio o długości 1000 znaków ze spacjami, zawierające określone słowo kluczowe. Pisane były w olbrzymich ilościach i publikowane na specjalnie przygotowanych stronach, które miały pomagać w pozycjonowaniu konkretnej witryny.

Obecnie jednak nie mają już praktycznie żadnego znaczenia, zastąpione przez naprawdę dobre teksty, pisane przez fachowców korzystających z wiarygodnych, sprawdzonych i często naukowych źródeł. Znacznie zmieniła się także ich długość, nierzadko na stronach spotykamy artykuły, których długośćprzekracza 15 – 20 tys. znaków, zdarzają się jeszcze dłuższe, a wszystkie są pisane zgodnie z konkretnym zamówieniem zleceniodawcy. Jednocześnie specjalizacji uległ sam zawód copywritera i obecnie dzieli się na kilka kategorii zróżnicowanych przede wszystkim ze względu na rodzaj tworzonych treści.

Typowe teksty, jakie pisze większość copywriterów

Mimo specyfiki i coraz bardziej wyraźnego podziału kompetencji i umiejętności, każdy, kto chce nazywać siebie copywriterem, musi umieć pisać między innymi następujące treści:

Teksty reklamowe

Chwalące zalety jakiegoś produktu albo usługi oferowanych przez zleceniodawcę. Zazwyczaj przyjmują postać recenzji, w której przedstawia się cechy produktu, często w odniesieniu do produktów konkurencji, z krótkim podsumowaniem i wykazaniem najistotniejszych różnic. Inna, tak samo często spotykana forma, to krótkie teksty pisane na bannery reklamowe pojawiające się w sieci, stanowiące ważny element kampanii Google Ads.

Artykuły na strony internetowe

Tym razem mające charakter ogólny, o szerokiej tematyce, w odróżnieniu od np. artykułów eksperckich. Tego typu wpisy mogą stanowić korzystne uzupełnienie opisów produktów, rozwijające i szerzej przedstawiające ich najważniejsze cechy czy też prezentujące zalecany sposób użytkowania.

E-maile

Zazwyczaj wchodzące w skład kampanii reklamowej prowadzonej w poczcie Gmail, poprzez które można dotrzeć do ściśle określonej grupy odbiorców zapisanych do newslettera i regularnie przesyłać im potrzebne informacje.

Specyfika pisania tekstów, w jakich specjalizuje się SEO copywriter

W tym miejscu niezbędny będzie krótki wstęp przybliżający nieco specyfikę zawodu SEO copywritera. Jego praca jest nierozłącznie związana z samym pojęciem SEO (Search Engine Optimization), pod którym rozumiemy pozycjonowanie stron internetowych, ich optymalizację pod kątem robotów Google i innych używanych na świecie wyszukiwarek stron. Specyfika tej odmiany copywritingu wymaga, oprócz oczywiście samego pisania, wielu specyficznych umiejętności, przede wszystkim wykorzystywania w tekstach odpowiednio dobranych słów kluczowych. Jeszcze do niedawna były to pojedyncze słowa kluczowe, obecnie jednak używa się rozbudowanych wieloczłonowych fraz, dokładniej odpowiadających zapytaniom użytkowników, dzięki którym można też liczyć na wysoką konwersję.

Marzysz o pracy w branży copywritingu? Sprawdź na Jooble oferty pracy w Warszawie i nie tylko.

Same teksty, wchodzące w skład tego, co obejmuje SEO copywriting, oprócz wartości merytorycznej muszą spełniać jeszcze inne wymagania, dotyczące zwłaszcza ich właściwego formatowania. Niezbędny jest ich podział na odrębne akapity, oddzielone od siebie określoną liczbą nagłówków, z pogrubionymi lub wypunktowanymi najważniejszymi fragmentami. Jeśli zaś chodzi o rodzaje tekstów, nie ma tu wyraźnych różnic, chodzi właśnie o to odpowiednie przygotowanie treści przed ich publikacją, optymalizację umożliwiającą efektywniejsze pozycjonowanie.

Content writer, od którego pracy zależy udana kampania marketingowa

Jeśli zaplanowana kampania reklamowa ma przynieść zamierzone efekty, musi w niej wziąć udział content writer, czyli osoba posiadająca dużą wiedzę zarówno o samych działaniach marketingowych, jak i jego nowszej odmianie, jaką z pewnością jest content marketing. Specyfika tego typu copywritingu wymaga opanowania trudnych umiejętności pisania takich przykładowych tekstów jak:

Poradniki tematyczne

To ich właśnie najczęściej oczekują użytkownicy odwiedzający daną stronę firmową, szczególnie jeśli takie teksty pozwalają dokładniej zapoznać się ze wspomnianym rozszerzeniem cech poszczególnych oferowanych produktów. Poradniki mogą mieć dwojaką formę, być bezpośrednio publikowanymi na stronie, lecz lepszym rozwiązaniem jest stworzenie e-booka, najlepiej w postaci pliku PDF, dostępnego do pobrania przez odwiedzających stronę.

Artykuły o charakterze eksperckim

Umiejętność ich pisania muszą opanować wszyscy copywriterzy, lecz content writer, przy odpowiednim przygotowaniu, jest w stanie zrobić to tak, aby osiągnąć wszystkie zamierzone cele marketingowe. W przypadku większości stron jest to dokonanie z góry określonej konwersji np. założenie konta w sklepie internetowym i zakup oferowanych przez niego towarów lub usług. Najlepiej, jeśli ten rodzaj artykułów staje się częścią bloga o charakterze eksperckim, pozwalającego na skuteczną promocję firmy i budowę jej naprawdę profesjonalnego wizerunku w oczach potencjalnych klientów.

Wyważone recenzje produktów

Pisanie tekstów obejmuje także tego typu artykuły będące po prostu opisami produktów z oferty zlecającej to firmy. Jeśli mają stanowić zachętę do zakupu, to powinny mieć zdecydowanie pozytywny wydźwięk, chociaż z chwaleniem ich nie należy przesadzać, będąc zawsze obiektywnym, aby nie stracić wiarygodności w oczach odbiorców.

Jak pracują copywriterzy w SEOSPACE?

To oczywiście tylko przykładowe rodzaje treści, jakie jest w stanie przygotować każdy copywriter, z którym współpracujemy w SEOSPACE. Jest w stanie, bo specjalizuje się we wszystkich trzech odmianach tego trudnego, ale jakże pasjonującego zawodu. Nasi copywriterzy to prawdziwi fachowcy, a w zakres ich umiejętności, oprócz tych wymienionych powyżej, wchodzi również:

  • płynne posługiwanie się językiem polskim, dzięki czemu tworzenie tekstów nie sprawia im żadnych problemów i przygotowują treści łatwe w odbiorze, wolne od jakichkolwiek błędów, ortograficznych czy interpunkcyjnych;
  • skuteczne znalezienie właściwych źródeł pozwalających napisać tekst o dużej wiarygodności, którego wartości merytorycznej nie będzie można nic zarzucić;
  • terminowość i poważne podejście do swojej pracy i każdy zleceniodawca może mieć pewność, że zamówione przez niego teksty w terminie znajdą się na jego stronie internetowej albo zostaną mu przesłane;
  • otwartość na nowe, nawet najtrudniejsze wyzwania, każde traktują indywidualnie, a duże zdolności komunikacyjne pozwalają na bieżąco kontaktować się ze zleceniodawcą i wprowadzać wymagane przez niego poprawki;
  • znajomość profesjonalnego oprogramowania, nie tylko używanego do pisania, ale i do wyszukiwania słów kluczowych oraz systemu WordPress, z którego pomocą obsługujemy większość stron naszych klientów.

Dużą wagę przywiązujemy do samego procesu ich powstawania, przebiegającego w kilku tak samo istotnych fazach:

1. Rozpoznanie potrzeb klienta

Odbywa się to podczas rozmowy z nim, a wiele informacji uzyskujemy także drogą mailową. Możemy więc ustalić wszystkie szczegóły tekstów, jakie trzeba napisać i dotyczy to między innymi:

  • branży zleceniodawcy;
  • docelowej grupy, do której mają dotrzeć zawarte w nich informacje;
  • określonego efektu, jaki mają wywołać np. wypełnienia formularza kontaktowego czy dokonania zakupu.

2. Dobór słów kluczowych

Użyte w tekście słowa kluczowe nie mogą być przypadkowe, muszą jak najdokładniej odpowiadać zapytaniom stawianym w Google przez użytkowników i profilowi działalności klienta. Nie ograniczamy się do pojedynczych czy zbyt ogólnych, złożonych maksymalnie z dwóch, trzech wyrazów. Stosujemy rozbudowane frazy typu „long tail”, gwarantujące wysoką konwersję, efektywniejsze indeksowanie strony i rosnącą liczbę odwiedzin.

3. Analiza tekstu pod kątem SEO

Tworzone teksty analizujemy także pod kątem pozycjonowania strony, korzystamy przy tym z takich narzędzi, jak Ahrefs i SurferSEO, dających niezbędne wytyczne co do przyszłego tekstu lub tego, który wymaga modernizacji, obejmujące:

  • słowa kluczowe, jakie trzeba użyć;
  • ilość słów w tekście;
  • ilość nagłówków h1, h2 – h6 i ich łączną długość liczoną w słowach;
  • ilość możliwych pogrubień;
  • słowa kluczowe użyte przez konkurencję i ich konwersję.

4. Sprawdzenie poprawności tekstu

Jak już wspomnieliśmy, każdy tekst powstający w SEOSPACE, przed trafieniem do klienta, przechodzi dokładną kontrolę, sprawdzenie nie tylko jego poprawności pod kątem możliwych błędów ortograficznych, interpunkcyjnych i stylistycznych. Tak samo ważna jest dla nas jego unikalność i oryginalność, nigdy nie kopiujemy treści innych autorów, a jeśli chcemy ich zacytować, to tylko za ich zgodą. Google również promuje takie podejście do pisania tekstów, co procentuje wyższą pozycją w rankingu.

5. Publikacja tekstu na stronie zleceniodawcy

laptop i telefon

Gotowy i sprawdzony tekst możemy przesłać odbiorcy, a jeśli sobie życzy, to również opublikować na jego stronie internetowej czy blogu. Nasi copywriterzy doskonale znają WordPress, najczęściej używany CMS, czyli system obsługi treści, dzięki czemu szybko umieszczą wpis, odpowiednio go sformatują, załączą zdjęcia lub obrazki i opublikują. To także wchodzi w zakres oferowanych przez SEOSPACE usług copywriterskich, zwalniając z tego obowiązku zleceniodawcę, mającego gwarancję regularnej aktualizacji swojej witryny firmowej.

Jak widać, nasze usługi obejmują tworzenie najbardziej popularnych rodzajów treści, z którymi zetkniecie się na wszystkich stronach internetowych. Nasi copywriterzy indywidualnie podchodzą do każdego zlecenia, uwzględniając w trakcie pracy wszystkie uwagi klienta, gwarantują też szybkie terminy realizacji i dotrzymanie ich, po to, aby tekst umieszczony na stronie zaczął przynosić wymierne zyski. Teksty tworzymy w języku polskim, lecz na życzenie zamawiającego mogą zostać przetłumaczone na język angielski, francuski, niemiecki, niderlandzki, włoski, hiszpański i portugalski.