Copywriting

Copywriting

Pod tym poj臋ciem rozumiemy tworzenie wszelkich tekst贸w publikowanych nast臋pnie na stronach internetowych, przede wszystkim o charakterze marketingowym, wykorzystywanych w procesie pozycjonowania stron. Ich pisaniem to zadanie dla profesjonalist贸w, kt贸rych dzielimy na trzy grupy, w zale偶no艣ci pisaniem, jakich tekst贸w si臋 zajmuj膮, specjalno艣ci takie jak:

  • copywriter, tworz膮cy artyku艂y na r贸偶ne tematy, wpisy na blogi, poradniki, opisy produkt贸w, has艂a reklamowe;
  • content writer, kt贸rego wiedza u艂atwia pisanie tekst贸w wchodz膮cych w sk艂ad kampanii marketingowych, daj膮cych okre艣lone korzy艣ci zleceniodawcy, budow臋 wizerunku firmy czy zwi臋kszenie sprzeda偶y;
  • SEO copywriter, jak sama nazwa wskazuje zajmuj膮cy si臋 tre艣ciami maj膮cymi znaczenie dla pozycjonowania strony, tworzonych zgodnie z aktualnymi wytycznymi Google, z zastosowaniem odpowiednich s艂贸w kluczowych daj膮cych wysok膮 konwersj臋.