Kod weryfikacyjny Google jest wysyłany użytkownikom w celu zweryfikowania prawa własności konta pocztowego Gmail albo posiadanej wizytówki Google. W pierwszym przypadku kod wysyłany jest na podany numer telefonu, a w drugim w postaci SMS, pocztówki wysłanej na adres podany w danych firmy, czy wiadomości e-mail. Jest to konieczne między innymi gdy:
- nie można się zalogować np. z powodu zapomnienia hasła;
- zachodzi konieczność sprawdzenia przez Google tożsamości użytkownika i tego, czy nie jest on robotem;
- zmian wprowadzonych w danych właściciela konta lub w jego ustawieniach.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców