Kod weryfikacyjny Google jest wysy艂any u偶ytkownikom w celu zweryfikowania prawa w艂asno艣ci konta pocztowego Gmail albo posiadanej wizyt贸wki Google. W pierwszym przypadku kod wysy艂any jest na podany numer telefonu, a w drugim w postaci SMS, poczt贸wki wys艂anej na adres podany w danych firmy, czy wiadomo艣ci e-mail. Jest to konieczne mi臋dzy innymi gdy:
- nie mo偶na si臋 zalogowa膰 np. z powodu zapomnienia has艂a;
- zachodzi konieczno艣膰 sprawdzenia przez Google to偶samo艣ci u偶ytkownika i tego, czy nie jest on robotem;
- zmian wprowadzonych w danych w艂a艣ciciela konta lub w jego ustawieniach.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w