Jest to jeden ze znacznik贸w j臋zyka HTML, kt贸rego nazwa pochodzi od angielskiego s艂owa header, w skr贸cie oznaczany liter膮 h. U偶ycie nag艂贸wk贸w u艂atwia uporz膮dkowanie struktury tre艣ci publikowanych na stronie internetowej. Z ich pomoc膮 oznacza si臋 tytu艂y, 艣r贸dtytu艂y oraz podtytu艂y wyst臋puj膮ce w tek艣cie i oddzielaj膮ce od siebie jego poszczeg贸lne akapity. Mog膮 przyjmowa膰 wielko艣ci od h1 do h6, gdzie nag艂贸wka h1 u偶ywa si臋 do tytu艂u, ma wi臋c najwi臋ksze znaczenie. Nast臋pny w hierarchii jest h2, a potem kolejno h3, h4 a偶 do h6. W艂a艣ciwe u艂o偶enie nag艂贸wk贸w na stronie ma znaczenie w procesie jej pozycjonowania, poprawia czytelno艣膰 tekstu, u艂atwiaj膮c przyswojenie sobie nawet najwi臋kszych ilo艣ci informacji.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w