Co to jest Nagłówek?

Jest to jeden ze znaczników języka HTML, którego nazwa pochodzi od angielskiego słowa header, w skrócie oznaczany literą h. Użycie nagłówków ułatwia uporządkowanie struktury treści publikowanych na stronie internetowej. Z ich pomocą oznacza się tytuły, śródtytuły oraz podtytuły występujące w tekście i oddzielające od siebie jego poszczególne akapity. Mogą przyjmować wielkości od h1 do h6, gdzie nagłówka h1 używa się do tytułu, ma więc największe znaczenie. Następny w hierarchii jest h2, a potem kolejno h3, h4 aż do h6. Właściwe ułożenie nagłówków na stronie ma znaczenie w procesie jej pozycjonowania, poprawia czytelność tekstu, ułatwiając przyswojenie sobie nawet największych ilości informacji.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców