Skr贸t SEO, czyli Search Engine Optimization, oznacza po prostu optymalizacj臋 strony internetowej obejmuj膮c膮 wszystkie jej elementy. Stron臋 optymalizuje si臋 pod k膮tem wyszukiwarek, na czele z Google. Dzia艂ania te poprzedza audyt SEO pozwalaj膮cy wykry膰 b艂臋dy w kodzie 藕r贸d艂owym HTML i dodatkowych skrypt贸w. Specjali艣ci od SEO zajm膮 si臋 tak偶e optymalizacj膮 grafiki mog膮cej negatywnie wp艂ywa膰 na szybko艣膰 艂adowania si臋 strony. Copywriterzy przygotuj膮 warto艣ciowe, merytoryczne tre艣ci, pisane zgodnie z wymogami Google, wolne od b艂臋d贸w i odpowiednio nasycone s艂owami kluczowymi. Ostatnim etapem jest link building, czyli zdobywanie wysokiej jako艣ci link贸w prowadz膮cych do pozycjonowanej strony.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w