Skrót SEO, czyli Search Engine Optimization, oznacza po prostu optymalizację strony internetowej obejmującą wszystkie jej elementy. Stronę optymalizuje się pod kątem wyszukiwarek, na czele z Google. Działania te poprzedza audyt SEO pozwalający wykryć błędy w kodzie źródłowym HTML i dodatkowych skryptów. Specjaliści od SEO zajmą się także optymalizacją grafiki mogącej negatywnie wpływać na szybkość ładowania się strony. Copywriterzy przygotują wartościowe, merytoryczne treści, pisane zgodnie z wymogami Google, wolne od błędów i odpowiednio nasycone słowami kluczowymi. Ostatnim etapem jest link building, czyli zdobywanie wysokiej jakości linków prowadzących do pozycjonowanej strony.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców