
Narz臋dzie Google przydatne dla sklep贸w internetowych, umo偶liwiaj膮ce gromadzenie i przesy艂anie zar贸wno danych o ofercie, jak i o samym sklepie. Dzi臋ki temu u偶ytkownicy Google mog膮 艂atwiej i szybciej znale藕膰 produkty na podstawie okre艣lonych wcze艣niej kryteri贸w wyszukiwania. Uzyskane w ten spos贸b dane mo偶na wykorzysta膰 tak偶e w prowadzonej kampanii reklamowej sklepu, jednak aby sta艂o si臋 to mo偶liwe, nale偶y za艂o偶y膰 konto w Google Merchant Center. Jest to bardzo proste i sprowadza si臋 do wykonania kilku krok贸w, przede wszystkim dodania wszystkich informacji o prowadzonym sklepie internetowym. Kolejnym wa偶nym krokiem jest utworzenie pliku produktowego, w kt贸rym zawarte si臋 informacje o produktach wchodz膮cych w sk艂ad oferty sklepu. Ilo艣膰 produkt贸w, jakie mo偶emy zmie艣ci膰 w tym pliku, jest praktycznie dowolna, od jednego do kilkudziesi臋ciu lub wi臋cej tysi臋cy.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w