Google Merchant Center (GMC)

Google Merchant Center (GMC)

Narz臋dzie Google przydatne dla sklep贸w internetowych, umo偶liwiaj膮ce gromadzenie i przesy艂anie zar贸wno danych o ofercie, jak i o samym sklepie. Dzi臋ki temu u偶ytkownicy Google mog膮 艂atwiej i szybciej znale藕膰 produkty na podstawie okre艣lonych wcze艣niej kryteri贸w wyszukiwania. Uzyskane w ten spos贸b dane mo偶na wykorzysta膰 tak偶e w prowadzonej kampanii reklamowej sklepu, jednak aby sta艂o si臋 to mo偶liwe, nale偶y za艂o偶y膰 konto w Google Merchant Center. Jest to bardzo proste i sprowadza si臋 do wykonania kilku krok贸w, przede wszystkim dodania wszystkich informacji o prowadzonym sklepie internetowym. Kolejnym wa偶nym krokiem jest utworzenie pliku produktowego, w kt贸rym zawarte si臋 informacje o produktach wchodz膮cych w sk艂ad oferty sklepu. Ilo艣膰 produkt贸w, jakie mo偶emy zmie艣ci膰 w tym pliku, jest praktycznie dowolna, od jednego do kilkudziesi臋ciu lub wi臋cej tysi臋cy.