
Inaczej nazywany tagiem kanonicznym, linkiem kanonicznym albo adresem kanonicznym, jest metatagiem, kt贸ry umieszczony w nag艂贸wki tworzonego dokumentu HTML ma na celu poinformowanie wyszukiwarki, jaki adres URL jest oryginalny, czyli w艂a艣nie kanoniczny. T艂umacz膮c to w bardziej zrozumia艂y spos贸b, mo偶na powiedzie膰, 偶e dzi臋ki temu roboty wyszukiwania wiedz膮, jaka strona jest nadrz臋dna wobec innej podstrony w obr臋bie danej domeny. Dzi臋ki temu uda si臋 unikn膮膰 zjawiska duplicate content, czyli powielania tre艣ci na stronach internetowych, kiedy to mog膮 pojawia膰 si臋 pod kilkoma adresami jednocze艣nie.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w